• C O V E R S T O R E – N I K K I


    Hallo allemaal!

    De oplettende user heeft gemerkt dat ik hier en daar eens een cover maak voor iemand, als die een nieuwe story begint. Omdat ik merk dat ik dit erg leuk vind en het me ook best goed afgaat heb ik besloten een eigen coverstore te beginnen.

    In dit topic kan je je aanvragen doen. Aan de rechterkant zie je enkele voorbeelden van wat ik heb gemaakt.


    Is het gratis?
    Ja. Ik vraag geen betaling (hoewel een kleinigheidje niet verboden is, haha!), maar ik zou het wel erg waarderen als je niet met mijn covers aan de haal gaat. Gebruik ze dus niet voor andere doeleinden en ga ook zeker niet pretenderen dat jij ze hebt gemaakt. Dat is vrij zinloos aangezien ik, zoals je al ziet, op elke cover mijn naam zet.

    Hoe groot zijn je covers?
    De standaard afmetingen zijn 300 x 400 px.

    Wanneer is mijn cover klaar?
    Gewoonlijk kan een cover binnen twee dagen af zijn. Lukt dat niet, geen paniek. Je aanvraag wordt zorgvuldig opgeslagen. Heb je na een week nog niets gehoord? Aarzel dan niet om me even een PB te sturen.
    Wanneer je cover af is, zal ik een bericht in je gastenboek plaatsen en plaats ik de cover in dit topic. Je mag natuurlijk ook een abonnement nemen, dan mis je zeker niets!

    Wat wil ik in je aanvraag terugzien?
    x Uiteraard de titel van je verhaal
    x Ondertitel?
    x Moet er een naam op, en zo ja, wat is je naam?
    x Een korte samenvatting
    x Voorkeursplaatjes
    x Bijzonderheden?


    Elke cover maak ik standaard verticaal. Wil je hem horizontaal, meld dit dan even bij je aanvraag. Weet je niet welke plaatjes je wilt terugzien? Geef dit dan even bij het desbetreffende punt aan. Dan zoek ik zelf enkele plaatjes, dat is geen probleem.
    Vind je de cover niet mooi? Zeg dat dan alsjeblieft, dan probeer ik hem te verbeteren of maak ik een andere. Niets vervelender dan een flutcover.


    xxx, Nikki

    Wegens omstandigheden gepauzeerd. Nieuwe aanvragen worden niet in behandeling genomen.





    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 15:36 ]


    Slightly drunk.

    Leuk, Nikki! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Story by Naam, ik moest wel even grinniken daar, ook al had je het niet anders kunnen doen, haha :') Ik heb niet echt een cover nodig op het moment (tenzij je bereid bent om een heel vage te doen, want ik heb geen idee wat ik erop wil, niet eens een klein idee, haha), maar dit is misschien wel handig voor later (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hej! Bedankt voor je berichtje! Als ik nog een cover nodig heb, dan zak ik niet twijfelen jou een berichtje te sturen! Nog een aanrader: gooi alle voorbeelden in je coverstore. Dan weten mensen een beetje wat je kan ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gave covers! Mocht ik eens iets nodig hebben klop ik bij je aan! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handig! Bedankt voor het berichtje! Ik zal je zeker een bericht sturen als ik een cover nodig heb, de voorbeelden zijn erg mooi. (:


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Even een MT, meestal lukt het me wel maar deze covers zijn echt heel gaaf c:


    obsessive rage

    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: 'La lune et le soleil' en die moet er op, ja.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) ik dacht aan zo een cool ondertiteltje met: 'A HIVER ORIGINAL'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Ik hou dit heel kort en bondig want het is nogal gecompliceerd kind of.
    Een man die rond de 20/30 is, wordt gediagnoseerd met bloedkanker. Hij is heel ontkennend over want hij heeft zijn vriendin onlangs ten huwelijk gevraagd. De man geraakt in een coma en begint zijn leven eens op een rijtje te zetten. Misschien moest hij dat niet gedaan hebben en misschien dat juist wel. Volg de hersenspinsels van deze man, tenminste, totdat de dokter de stekker uittrekt.

    × afbeeldingen voor op de cover ik heb geen afbeeldingen maaaar ik zou graag misschien een ziekenhuis afbeelding hebben en nog iets dat te maken heeft met intens geluk want dit is een gemengde-gevoelens-verhaal. en kennen jullie zo een hartslagmeter ding dat zo naar boven en beneden gaat zo: als afbeelding of gif zou dat heel mooi zijn
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? het belangrijkste element in dit verhaal is de trouw/verlovings-ring.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? blij, beetje angstig maar voornamelijk sunshine met wat bewolktheid
    × overige wensen? een cover met een bewegende gif zou leuk zijn maar als je dit om watvoor reden niet kan; een stilstaande is ook goed.


    eerste inzending go you!

    hiver went royaIs met hoofdletter i

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 21:53 ]


    Heaven is a place that we all have

    @Royals,
    Goh, deze was echt lastig om te maken. Ik hoop dat je er tevreden mee bent, zo niet dan hoor ik het!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    @Royals,
    Goh, deze was echt lastig om te maken. Ik hoop dat je er tevreden mee bent, zo niet dan hoor ik het!



    Ik vind hem al goed! Ik zou wel graag misschien nog een man met gespreide armen misschien in een fade-effectje hebben maybe.
    Ook wat kleur als dat mogelijk is, want dit is een 'weer van NL en BE kind of in de zomer'-sfeertje.

    Zeg het als ik zeur :/


    Heaven is a place that we all have

    @Royals,
    Ik heb een man en een soort sunset toegevoegd. Zelf vond ik dit juist afbreuk doen aan de afbeelding, vooral vanwege de kleuren - maar ik laat aan jou de keus. ^^

    Als je wilt kan ik de man en de zon ook toevoegen in zwart wit om eens te kijken hoe dat staat. Je houdt dan wel de kleur van de arts links.



    Ik hoor het wel!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    @Royals,
    Ik heb een man en een soort sunset toegevoegd. Zelf vond ik dit juist afbreuk doen aan de afbeelding, vooral vanwege de kleuren - maar ik laat aan jou de keus. ^^

    Als je wilt kan ik de man en de zon ook toevoegen in zwart wit om eens te kijken hoe dat staat. Je houdt dan wel de kleur van de arts links.



    Ik hoor het wel!



    IK HEB EEN IDEEEEEEETJE. dus de cover is flawless. maar zou je hem helemaal zwart wit kunnen maken en dan misschien een gloed?


    Heaven is a place that we all have

    @Royals,
    Dat moet geen probleem zijn. Ik ga eens kijken wat ik kan doen!

    Bedoelde je zoiets als dit?





    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:48 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    @Royals,
    Dat moet geen probleem zijn. Ik ga eens kijken wat ik kan doen!

    Bedoelde je zoiets als dit?








    OOOH MY. Ik pak denk ik de eerste ^^ En dan ga ik wat vergelijken met wat andere covers.

    Enorm bedankt voor deze covers te maken!


    Heaven is a place that we all have

    Deze covers zijn jummie. Ik weet waar ik heen moet, de volgende keer ik er eentje nodig heb.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    x Titel
    Onsterfelijk
    x Ondertitel
    The Hunger Games
    x Naam:
    Doe er maar niet op
    x Een korte samenvatting
    De veertienjarig Athan komt samen met de andere rebellen van district twaalf in opstand tegen het Capitol. Als hij een deel van hun plan uitvoerd, gebeurt er iets heel anders dan iedereen verwacht en hij moet tribuut te zijn in de Spelen. Maar zowel buiten als binnen de arena gebeuren vreemde dingen...
    x Voorkeursplaatjes
    Zou jij dat uit kunnen zoeken?
    x Bijzonderheden?
    -


    i wanna die with you once or twice.