• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Intense pijn, like overal, ineens. Ik ben net beter, we gaan toch niet weer problemen krijgen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *zit in the middle of nowhere met blijkbaar wifi op mijn laptop bij een bushalte*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jafar schreef:
    Ah een vet leuk mailtje van mijn docent. Alleen maar complimenten. Ik word hier zo vrolijk van c:

    Beste Annemiek,


    je hebt vak afgerond met mooi eindcijfer, 8,0, gefeliciteerd. Je hebt goed werkstuk geschreven, mooie intro, uiteenzettingen over gamification en transmedia storytelling, heldere uiteenzetting methode en goede analyse en discussie. Je stuk ademt uit dat je hier veel over weet, er interesse in hebt en het een mooi object van studie vindt, well done. Je dossier is prima op orde.


    Succes met je verdere studie,


    hartelijke groet, Joost


    Lol, it's not in the name, de docent die mij net keihard heeft laten zitten in mijn enerlaatste afspraak voor de Centraal Examens heet ook Joost ^^ Mag ik jouw Joost even lenen voor mijn scheikunde?

    Yaaay was onwijs leuk bij Anna! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    Lol, it's not in the name, de docent die mij net keihard heeft laten zitten in mijn enerlaatste afspraak voor de Centraal Examens heet ook Joost ^^ Mag ik jouw Joost even lenen voor mijn scheikunde?


    Haha, ja hoor. Mijn Joost is echt heel chill c:

    @Yo

    Yay ^^ Ik vond het ook echt super leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien ga ik naar die examencommissie. Ik heb godverdomme bijna een jaar lang te horen gekregen wat ik allemaal moet verbeteren en dat ik niet voldoende competenties bezit om als hbo-er af te studeren. Maar misschien bezit ik die wel maar blijven mijn competenties onderbelicht omdat ik godverdomme alleen te horen krijg wat ik moet verbeteren. Ik hoef niet ALLE fucking schijtcompetenties te bezitten! Ik heb het gehad! Als mensen de tijd hebben om mij maandenlang te vertellen wat ik moet verbeteren om eindelijk eens van die godvergeten school af te studeren, rooster verdomme dan ook 10 minuten in om mij te vertellen wat ik WEL goed doe.
    Realiseren mensen zich niet hoe erg ze mij maandenlang structureel kwetsen? Ik kan nu geen verbeterpunten meer verdragen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 15:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, I fucked up:') mijn fietssleutel is afgebroken en de helft zit nu in mijn fiets, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmmmm, what to wear to the spring academy opening donderdagavond...


    Happy Birthday my Potter!

    I can't believe how tired I am right now. I haven't even done anything.


    Your make-up is terrible

    Mijn ouders moeten echt leren goed en kritisch te lezen (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    "Pak het dichtstbijzijnde boek en ga naar blz. 45. De eerste zin beschrijft je liefdesleven."

    "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?"

    :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    "Pak het dichtstbijzijnde boek en ga naar blz. 45. De eerste zin beschrijft je liefdesleven."

    "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?"

    :')


    'Groei door toename aantal cellen.'

    Betekend dit dat ik een kind krijg omg
    Mijn eerste boek was biologie Samengevat lol

    Villainess schreef:
    (...)

    'Groei door toename aantal cellen.'

    Betekend dit dat ik een kind krijg omg
    Mijn eerste boek was biologie Samengevat lol


    Woah, waarschijnlijk. Dat klinkt beter dan mijn liefdesleven in ieder geval :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit is mijn pagina 45;
    De avonden waren bijna tropisch warm geweest.

    Whaaat de fuck moet ik hiervan bakken?


    Slightly drunk.

    Starkbucks schreef:
    "Pak het dichtstbijzijnde boek en ga naar blz. 45. De eerste zin beschrijft je liefdesleven."

    "Droom je nog steeds dat je dieren pijn doet, Drake?"

    :')

    Ik kreeg plotseling pijn in mijn buik, het duizelde me.


    — Inner peace, it's hard to find. —