• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Wauw, succes daar dan. Ik zou het er niet lang volhouden denk ik.

    @Starkbucks
    Ja, dat komt vast wel goed. (:


    Yush :Y) En anders wordt het zaterdag vast wel weer gezellig hehe. Ik ben van plan thuis oranje slingers op te hangen en bitterballen maken. Misschien overdreven maar hee, het is zo leuk als je het zelf maakt nietwaar?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Snack schreef:
    (...)

    Ik vraag mezelf het ook af, maar ja sigaretten en energiedrink verlichten de pijn al wat. Daar komt bij dat ze van mij mogen lullen wat ze willen, maar ik ga toch niet anders denken. Ik krijg trouwens ook nog over de 400 euro van ze terug, tenminste, dat moet ik terug krijgen. Daar hebben ze ook niet echt haast mee, zo lijkt het :W

    Hehe, true. Laat ze mooi met hun closed mind praten.
    Dat soort dingen duren altijd heel lang, want "zoveel kan iemand natuurlijk totaal niet gebruiken enzo, dus dat kan nog wel later dit jaar"..

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Yush :Y) En anders wordt het zaterdag vast wel weer gezellig hehe. Ik ben van plan thuis oranje slingers op te hangen en bitterballen maken. Misschien overdreven maar hee, het is zo leuk als je het zelf maakt nietwaar?

    Ja, zaterdag zal sws wel drukker zijn met de finale + weekend.
    Hehe, das wel leuk. Ik zou zo langskomen en de Nederlandse overwinning mee vieren :P

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:26 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ja, zaterdag zal sws wel drukker zijn met de finale + weekend.
    Hehe, das wel leuk. Ik zou zo langskomen en de Nederlandse overwinning mee vieren :P


    Waarschijnlijk wel. Oh help, nog meer topics D:
    En ga je gang hehe. Dan koop ik wel een groter pak ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ughh, weer naar dat klote ziekenhuis.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zelfs als ik ziek ben verwachten ze dat ik die hele opdracht ga doen... Nee. Ik wil best helpen maar zij doen ook geen ene reet dus waarom zou ik dat wel moeten doen? Echt fuck off.
    //
    Help nog een kwartier om om te kleden. Shiiiit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als ze eens wisten dat ik slapeloze nachten heb, voorlopig geen nieuwe rijlessen kan volgen en me kapot stress vanwege al dat geld.. Dit soort kopzorgen wil ik in de rouwverwerking er niet bij hebben ):


    26 - 02 - '16

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel. Oh help, nog meer topics D:
    En ga je gang hehe. Dan koop ik wel een groter pak ^^

    Hahah, ik gok dat we aan het eind van het esf wel 10 topics hebben. Of wel meer, als we per dag 3 topics vol spammen :3

    Hehe, dat zou toch wel leuk zijn als mini sleepovermeeting. (: met een groep het esf kijken bij iemand thuis.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 10:40 ]

    I need more tea <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ken je dat gevoel, dat onbevredigende gevoel wanneer je een boek dichtslaat en beseft dat je gedwongen afscheid neemt van de personages en het verhaal, en je weer terug wordt gezogen in de realiteit? Het is echt een verschrikkelijk rotgevoel.


    Slightly drunk.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Hahah, ik gok dat we aan het eind van het esf wel 10 topics hebben. Of wel meer, als we per dag 3 topics vol spammen :3

    Hehe, dat zou toch wel leuk zijn als mini sleepovermeeting. (: met een groep het esf kijken bij iemand thuis.


    Hahaha inderdaad!

    Dat zou me ook echt super leuk lijken!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Hahaha inderdaad!

    Dat zou me ook echt super leuk lijken!

    Idee voor volgend jaar (: de zaterdag op zondag lijkt me dan het handigst. En het hoeft geen mega groep te zijn. Mensen die niet meer naar huis kunnen zo laat moeten dan maar blijven slapen en de rest kan zo laat gewoon naar huis, als ze niet uren met de trein hoeven. En anders: tent in de achtertuin :Y)

    Chizuru schreef:
    (...)
    Idee voor volgend jaar (: de zaterdag op zondag lijkt me dan het handigst. En het hoeft geen mega groep te zijn. Mensen die niet meer naar huis kunnen zo laat moeten dan maar blijven slapen en de rest kan zo laat gewoon naar huis, als ze niet uren met de trein hoeven. En anders: tent in de achtertuin :Y)


    Oh dat zou echt leuk zijn! Ik ga mijn best doen vanavond iig weer actief mee te kijken. Moet helaas morgen wéér om half zes mijn bed uit, dus waarschijnlijk ben ik vrijdag dan weer helemaal dood, but oh well.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil niet verder met mijn comic, het einde is er bijna :c

    Mijn Twenty One Pilots squad is alles wat ik zou kunnen wensen in vrienden. <3


    Caution first, always.

    Bestaan er lekkere suikervrije energy drankjes? Ik wil vandaag iets met smaak binnen krijgen en geen thee.


    Your make-up is terrible