• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Bij wat voor kut school kan je maar tot 12 uur bellen? Wat als er een noodgeval is en je iemand op school moet bereiken? O well,dan maar weer 3 spijbel uren. Kan mij wat schelen. Niet mijn schuld.

    Ik ben gewoon niet klaar om weer heel de tijd te moeten huilen. Ik wil dat het al gebeurd is en dat ik vanavond gewoon pizza kan eten en Tropic Thunder voor de 1000e keer kan kijken en dat ik alles wat er in de afgelopen 2 maanden gebeurd is, een soort van af kan sluiten.


    Caution first, always.

    Wanneer liedjes je aanspreken en je niet kan stoppen met replayen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh blij als ik thuis ben.


    Happy Birthday my Potter!

    VANMIDDAG! :3
    #YES, CAPS! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Deze wereld is een duistere plek


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wtf is deze. Nu weer een bovenleiding storing? Ik krijg echt de neiging om voor de trein te gaan liggen ipv erin te zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    kut beugel... En ik heb zo weer een afspraak..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waar zit jij, Anna? Ik ben stuck tussen Oss en Den Bosch. Iets met politie of zoiets. Fucking hell, de NS heeft z'n dag zeker weer niet.


    Slightly drunk.

    Ah ik moet vanmiddag ook nog met de trein...


    Your make-up is terrible

    Dit lijstje is zo mega veel werk. Het vergelijken van de skills van LOL en Smite alleen al...

    Jerker schreef:
    Waar zit jij, Anna? Ik ben stuck tussen Oss en Den Bosch. Iets met politie of zoiets. Fucking hell, de NS heeft z'n dag zeker weer niet.

    Het is wel vrijdag de 13e hè (':

    Ik geloof niet in bijgeloof. Bullshit. Of het nou wel of niet vrijdag de dertiende is, kan me geen reet schelen ^^


    Slightly drunk.

    I wish I could talk to you...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet wat ik in de veel te lange zomervakantie wil doen!

    Ik wil een taal leren!
    Welke? Noors of Zweeds. Lijkt me prachtig!


    Slightly drunk.