• Ik heb het over Arcade hallen. Ik weet dat ze heel zeldzaam in Nederland zijn, maar toch wil ik graag weten of een paar van jullie Quizletters weten waar je deze hallen kan vinden. Ik weet wel dat er eentje in Scheveningen is, Funland. Maar zo goed ik weet is het dood daar binnen.

    Weten jullie miscchien waar ze te vinden zijn?



    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik denk dat ze op de kermis te vinden zijn? En anders tijdens Magisch Maastricht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik denk dat ze op de kermis te vinden zijn? En anders tijdens Magisch Maastricht.


    Nee, ik bedoel echt een gebouw waar je in kan en retro games kan spelen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Er zit een kleine in Groningen, aan de Oude Ebbingestraat dacht ik. In ieder geval naast de Nedgame.

    In Valkenburg zit er meerdere volgens mij. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel, in België zijn er hopen aan de kust, maar daar ben je vrees ik niet veel mee geholpen haha.


    soul made of stardust and chaos.

    Waar ik woon in Zuid Limburg zit een Arcadehal aan het Roda Stadion (kerkrade), echt mega, en je kunt ook supervette prijzen winnen.


    tya

    Cyrillic schreef:
    Waar ik woon in Zuid Limburg zit een Arcadehal aan het Roda Stadion (kerkrade), echt mega, en je kunt ook supervette prijzen winnen.


    Oh dat lijkt mij wel dope, hebben ze ook grijpmachines?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Darcia schreef:
    (...)

    Oh dat lijkt mij wel dope, hebben ze ook grijpmachines?

    Ik dacht het wel, ik ben er maar een keer geweest, 10 minuten toen hij net open was (hij is nog niet zo lang hier), maar toen was het zó druk, haha.
    Een vriendin van me gaat vaker, ik zal haar eens vragen (:


    tya

    Ik weet dat niet, maar ik heb even rond gezocht en ik kwam deze sites tegen (forums waarin ze het erover hebben). De recentere is deze en de oude is deze. Ik heb geen idee of deze dingen er nog staan, maar dan moet je even research doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In Walibi hebben ze zo iets, maat dan moet je wel ook een Walibi kaartje hebben


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!