• Ik heb al vaker dat ik het niet eens wat met een uitkomst bij een viral. Nu is mij aangeraden om "go" in de balk bovenin te veranderen in "quiz". Een aantal keren heb ik de viral gedaan, en daarna de quiz, en steeds gaf ik dezelfde antwoorden, maar kwam er een andere uitkomst uit.
    Hebben jullie hier ook last van?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Dat kan normaal niet. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat die user net geen geweldige puntenverdeling heeft toegekend. Dan krijg je heel gemakkelijk dat je voor meerdere uitkomsten hetzelfde aantal punten hebt en dus 2 goede uitkomsten en dan kan het wel random zijn.
    Maar het kan normaal niet zijn dat je een andere uitkomst krijgt bij een viral omdat het een viral is. Dat is allemaal gebaseerd op hetzelfde script alleen in een andere lay-out. ^^

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    Dat kan normaal niet. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat die user net geen geweldige puntenverdeling heeft toegekend. Dan krijg je heel gemakkelijk dat je voor meerdere uitkomsten hetzelfde aantal punten hebt en dus 2 goede uitkomsten en dan kan het wel random zijn.
    Maar het kan normaal niet zijn dat je een andere uitkomst krijgt bij een viral omdat het een viral is. Dat is allemaal gebaseerd op hetzelfde script alleen in een andere lay-out. ^^

Dat is vreemd. Het is namelijk al een paar keer voorgevallen..

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ben je het nog tegen gekomen? =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Ik heb het ook net even uitgetest en ik kwam ook wat anders uit. ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried