• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me drie keer zo fijn in deze kleren, een hempje en een houdhakkersblouse en 58209 armbandjes, dan in een nette croptop en een hoge taille broek. Hmmm, zou dat misschien komen omdat beide ouders los van elkaar op dezelfde dag zeiden dat ze dat setje niet zo mooi vonden. Nou ja, deze kleren zijn sowieso veel leuker, maar even serieus, self-esteem, get urself together (cat)

    It shouldn't hurt as much as it does, right? ughhh..
    en dan zie ik ook nog eens zijn naam langskomen en nu denk ik echt van: ja schiet me maar alvast neer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ben je je bed uit, aangekleed, opgemaakt, hoor je dat je vandaag de hele dag vrij bent.....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face





    sucks 2 b u
    prick


    i put the fun in funeral

    Dat moment dat je zit te huilen van de zenuwen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Game of Thrones, why you do this?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Over de streep met de klas. Great.. Ik ben niet blij met wat ik heb gezegd want ik hoef hun medeleven niet. Maar oh well, over iets meer dan een jaar ben ik van hen af en waarschijnlijk zijn ze het volgende week ook weer vergeten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    IK WIL NAAR DE ZON IK WIL TERUG NAAR ONZE ZEILBOOT IK WIL ZEILEN!!
    En in plaats daarvan lekker in een muf lokaal ben ik bezig met biologie. Great.

    Oh kijk, aardrijkskunde heb ik straks dríé uur achter elkaar. Vreugde.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 13:02 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezelfde examinator als afgelopen keer. Wat een feest...


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Dezelfde examinator als afgelopen keer. Wat een feest...


    goodluck i feel you


    i put the fun in funeral

    schoOL IS NOG MAAR NET BEGONNEN EN IK WIL NU AL HUILEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja daag, ik ga morgenochtend echt niet naar school. Fuck you. Dus omdat er in de avond 10 minutengesprekken zijn en onze avondles daardoor niet doorgaat, willen ze ons in de ochtend lesgeven? Shove it in your ass. Tenzij mijn docent vanmiddag nog een app stuurt, ga ik niet.
    Voor de vakantie had ik geappt naar mijn mentor en toen zei hij dat alle lessen om 13.45 stoppen en nu ineens 16.30. Doei. Ik heb me al ingesteld op de tijd van 12.05 tot 13.45, niet 8.30 tot 16.30. Rot op zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik die goede verhalen lees voel ik mezelf echt waardeloos als amateur schrijver. Niet eens waardig om me een schrijver te noemen, dat ben ik niet.

    Ik voel me nog steeds zo slecht. :'c


    Caution first, always.

    Ik haat zomer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt