• Haaii!

    Zoals sommige misschien weten schrijven Froukje (JarnesPotter )en ik elkaar brieven zo nu en dan.

    Nu kreeg ik deze brief eergister en ik ging helemaal stuk om het laatste deel:


    Ze heeft Jarnes geschreven in plaats van James :') ik lag echt in een deuk toen ik dat las hahahaha.

    Sorry voor dit compleet random verhaal, ik probeer het forum levendig te houden(:
    (Oh en Froukje weet niets van dit topic en is nu op vakantie. Lol)

    Schrijven jullie nog wel eens brieven?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik schreef vroeger brieven met Jolijn (SPECS). Geen idee waarom nu niet meer eigenlijk. :'D

    Maar nog weer een schrijfmaatje vinden zou ik wel helemaal geweldig vinden. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vroeger ook, maar ik ben mijn schrijfmaatje kwijt. Het was erg leuk, en als Yolanda en ik niet al elke dag praatten, zou ik haar nieuwe maatje worden :'P

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 20:44 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik vroeger ook, maar ik ben mijn schrijfmaatje kwijt. Het was erg leuk, en als Yolanda en ik niet al elke dag praatten, zou ik haar nieuwe maatje worden :'P


    Sorry. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik schrijf brieven aan mijn vriend als we elkaar lange tijd niet zien, ik vind dat toch net iets persoonlijker dan een e-mail sturen ;D


    I am an idiot, I move.

    Gibbs schreef:
    Ik schreef vroeger brieven met Jolijn (SPECS). Geen idee waarom nu niet meer eigenlijk. :'D

    Maar nog weer een schrijfmaatje vinden zou ik wel helemaal geweldig vinden. c:


    Omdat ik het nu vergeet met mam, sorry.D: als ik er aan denk dan zal ik weer eens schrijven.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Omdat ik het nu vergeet met mam, sorry.D: als ik er aan denk dan zal ik weer eens schrijven.<3


    Ah zo, das logisch. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahahahah leuk dat je het leuk vond :'D Dat hartje zit er trouwens een beetje vreemd uit x) Eèn van de weinige keren met wifi nu ^^

    Maar, @Marleen, James en ik praten ook heeeel vaak, maar ook dan blijft het schrijven leuk. Misschien een hint?

    @alle anderen wie een schrijfmaatje leuk lijkt, zoek elkaar op! Twee zoekenden maakt al een paar ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik schrijf met regelmaat brieven.. ^^ met Sharon (HalfBloodPrince) bijvoorbeeld ^^
    Meer schrijfmaatjes zijn altijd welcome ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    JarnesPotter schreef:
    Hahahahahah leuk dat je het leuk vond :'D Dat hartje zit er trouwens een beetje vreemd uit x) Eèn van de weinige keren met wifi nu ^^

    Maar, @Marleen, James en ik praten ook heeeel vaak, maar ook dan blijft het schrijven leuk. Misschien een hint?

    @alle anderen wie een schrijfmaatje leuk lijkt, zoek elkaar op! Twee zoekenden maakt al een paar ^^


    Haha, ik begrijp je subtiele hint, maar toen Yolanda een tijdje terug een topic voor schrijfmaatjes maakte, zei ze dat ze liever mensen had die ze nog niet zo goed kende. En dat begrijp ik heel goed! Misschien moeten we een algemeen schrijfmaatjes topic maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat gaaf!!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Haha, ik begrijp je subtiele hint, maar toen Yolanda een tijdje terug een topic voor schrijfmaatjes maakte, zei ze dat ze liever mensen had die ze nog niet zo goed kende. En dat begrijp ik heel goed! Misschien moeten we een algemeen schrijfmaatjes topic maken?


    Vind ik zeker een goed idee! Ik ben voor :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.