• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ga een ander vervelen, irritant kind. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oehh wat heb je gedownload?^^


    Ik snap eindelijk hoe Gimp werkt lol. En ik had een nieuwe versie gedownload, want hij sloot zichzelf constant af eerst, als ik een nieuwe laag probeerde toe te voegen. Schijt irritant.


    Happy Birthday my Potter!

    Weer thuis ^^

    Ik ga dood met mijn examens. *drops* That's it, I'm never gonna make it.
    (Schoolish mental breakdown)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 14:41 ]

    Ik word hier zo boos om hé


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik word hier zo boos om hé

    Mensen zoeken altijd iets om over te kunnen klagen. Dit zijn geheid mensen die niet tevreden zijn met zichzelf, dus zoeken ze maar iemand anders die ze kunnen afkraken. En bovendien krijgt Amalia zoveel aandacht, dat kunnen die mensen al helemaal niet hebben. Gewoon simpele zieltjes dus. Enige wat je eraan kunt doen is er zo min mogelijk aandacht aan besteden.

    Well, mensen kunnen in ieder geval niet zeggen dat ik geen doorzettingsvermogen heb.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En op weg naar de buos met mijn nichtje (:

    Eindelijk thuis, heb het maar net overleeft :'D
    Drie uur sporten met deze hitte is niet grappig


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yush, ik ben trots op mijzelf nu, ook al is het nog niet perfect, het is al zoveel beter dan wat ik voorheen met Picasa wist te maken (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het jammer dat m'n zusje tegen haar vrienden heeft gezegd dat mijn benen niet bruin worden. Om eerlijk te zijn, ze worden heus wel bruin met wat moeite, maar ik vind het niet fijn als mensen naar m'n littekens zitten te staren o.i.d. dus dan bedek ik ze maar.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alles in mijn lichaam doet pijn, maar dan ook echt alles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan gewoon serieus geen video's van hem kijken. Of anders met moeite. Dat is toch niet normaal?!
    Dat is niet hoe een "crush" werkt.