• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gezellig samen met mijn vriend met de auto naar Groningen. Vanmiddag met mijn nichtje naar de bios en voor de rest lekker gamen dit weekend.

    // Waarom moet ik altijd naar de wc als ik net geweest ben? Het gevoel dat ik weer moet tenminste.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 12:03 ]

    En toen was ik verbrand


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mn reet zweet en ik moet nog twee uur in de volle zon zitten en twee jochies entertainen terwijl ik nog een heel verslag moet schrijven halp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jakkes, ongeluk met een motor gebeurd en de trauma heli moest er bij komen. De motor zag er echt total loss uit, stukken ervan lagen over de hele weg heen.

    Jongens het is zo teringwarm


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Jongens het is zo teringwarm


    HAHAHA ik las dit eerst als "treinwarm" O.O


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel me net een rollade zo in m'n korte broek en hempje :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fuck you. Je denkt echt dat je zo geweldig bent. En je weet gewoon dat je me pijn doet, en je blijft het doet. Ga toch gewoon huilen in een hoekje. Het is dat je mijn zusje bent, maar ik ben veel meer waard dan jou.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whoop, volgens mij heb ik het eindelijk voor elkaar *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Het Nederlands klimaat is echt waardeloos -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, jap het werkt. Ik kan voortaan mijn eigen perfecte covers maken. Nu ben ik blij c:


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom is alles oké als ik gewoon mijn spijkerbroek en shirt mag dragen, maar brengt het idee van shorts of jurkjes me aan het huilen? Wat is er toch mis met me? Ik heb dus letterlijk de keuze: oncomfortabel te zijn door de hitte of oncomfortabel zijn door mijn kleren (en gezeur van mijn ouders).


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jafar schreef:
    Yes, jap het werkt. Ik kan voortaan mijn eigen perfecte covers maken. Nu ben ik blij c:


    Oehh wat heb je gedownload?^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Are you freaking shittin' me. Ik ga wel gezellig in m'n eentje Arrow kijken dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet echt een andere houding aannemen als ik achter een pc/laptop zit. Dit gaat me echt mijn polsen kosten.