• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2


    take me back to the basics and the simple life

    sandordinja schreef:
    (...)
    Okki, Iza kan het niet zo goed vinden met Vincent omdat ze elkaar eigenlijk niet zo goed kennen, hoe zit het met Jonah en Iza?


    Ik denk dat die twee het wel goed kunnen vinden omdat ze qua karakter wel overeenkomsten hebben (allebei vrolijk), en zie anders mn perso beschrijving.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Ik denk dat die twee het wel goed kunnen vinden omdat ze qua karakter wel overeenkomsten hebben (allebei vrolijk), en zie anders mn perso beschrijving.


    Ja, die had ik al een beetje doorgelezen. Ik ben het wel met je eens :) zullen we dan maar doen dat ze gewoon een soort vrienden zijn


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Yep prima.


    Aan niets denken is ook denken.

    I skipped ^^ Het is natuurlijk gewoon toegestaan om af te maken waar je mee bezig was, zo lang je er maar niet meer dan 1 post mee doorgaat ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Haha 'zo lang je er maar niet meer dan 1 post aan besteed'.
    Das dus wel skippen maar oke doesn't matter.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Haha 'zo lang je er maar niet meer dan 1 post aan besteed'.
    Das dus wel skippen maar oke doesn't matter.


    Huh? :x


    take me back to the basics and the simple life

    Nja dat je niet echt kunt afronden, ik tenminste niet echt. Maar maakt niet uit skip is miss wel nodig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Nja dat je niet echt kunt afronden, ik tenminste niet echt. Maar maakt niet uit skip is miss wel nodig.


    Als je echt langer de tijd wilt is dat prima hoor, ik bedoelde het meer als in dat je in de tweede post na de skip wel zelf ook door moet spoelen qua tijd, aangezien het dan weer gelijk loopt ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Okay :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Jee weer gepost!

    Be careful, Marcello. Gabi heeft al alles gezien van Sas, wat jij nog moet zien. Best friends are better than lovers, Ay.. BE JELLY muahhaha c':<.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dimi is echt wen schatjw


    Bowties were never Cooler

    Philip schreef:
    Be careful, Marcello. Gabi heeft al alles gezien van Sas, wat jij nog moet zien. Best friends are better than lovers, Ay.. BE JELLY muahhaha c':<.


    Heh. Ssshh you.


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand die met Iza in een tentje wilt? Ik kan niet heel veel posten aankomende weken want ik heb examens :/


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Iemand die met Iza in een tentje wilt? Ik kan niet heel veel posten aankomende weken want ik heb examens :/


    Misschien Nathan( i forgot his name oops) en Mae? Als vrienden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH