• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2


    take me back to the basics and the simple life

    Ik denk dat Jonah bij beiden van mijn personages niet zo snel een vriend zou zijn :c
    Verder denk ik dat Ash en Ro wel vrienden van James zouden kunnen zijn.
    Catherine zou op zich wel eem vriend van James kunnen zijn, als ze niet te braaf is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Caprice schreef:
    Ja en ik kijk / keek gossip girl haha. Queen b -> blair the bitch.
    Xoxo Aaron


    Aaron is beter.

    See what I did there haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    calice schreef:
    (...)

    Ik heb Dimi, Sasha en Ash!


    Dimitri en Cathrine liggen elkaar niet helemaal, denk ik. Hoe denk jij er over?

    Cathrine mag mensen die manipulerend zijn niet. Vijandig tegen elkaar?

    Ik denk dat Ash en Cathrine elkaar wel zouden mogen.


    Physics is awesome

    Millard schreef:
    Ik denk dat Jonah bij beiden van mijn personages niet zo snel een vriend zou zijn :c
    Verder denk ik dat Ash en Ro wel vrienden van James zouden kunnen zijn.
    Catherine zou op zich wel eem vriend van James kunnen zijn, als ze niet te braaf is.


    Wat bedoel je precies met niet te braaf?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dimitri en Cathrine liggen elkaar niet helemaal, denk ik. Hoe denk jij er over?

    Cathrine mag mensen die manipulerend zijn niet. Vijandig tegen elkaar?

    Ik denk dat Ash en Cathrine elkaar wel zouden mogen.


    Hmm nee denk ook dat Dimi een beetje te koel en afstandelijk kan zijn voor Catherine. Dus vijandig is goed!

    Ash en Catherine is denk ik ook wel een match!

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:48 ]

    Echt leuk trouwens al die nieuwe personages! ^^

    && sorry voor deze spam van mij haha

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 23:53 ]

    Millard schreef:
    Ik denk dat Jonah bij beiden van mijn personages niet zo snel een vriend zou zijn :c
    Verder denk ik dat Ash en Ro wel vrienden van James zouden kunnen zijn.
    Catherine zou op zich wel eem vriend van James kunnen zijn, als ze niet te braaf is.


    Jaa ik denk het ook wel van James en Ash!

    calice schreef:
    (...)

    Hmm nee denk ook dat Dimi een beetje te koel en afstandelijk kan zijn voor Catherine. Dus vijandig is goed!

    Ash en Catherine is denk ik ook wel een match!


    Oké en Sasha en Cathrine dan? Ook vijandig?

    Misschien is Cathrine er over heen gekomen dat hij arrogant en verwend is? Dat ze later daardoor dan vrienden zijn geworden?


    Physics is awesome

    Philip schreef:
    (...)

    Maar gabi x Catherine passen wel bij elkaar vind ik tho xd

    En Aaron denk dat hij alles kan maken lol


    Waarom dan? Waarschijnlijk zat ik dan met een ander personage in mijn hoofd


    Physics is awesome

    Saar. If I could like your post as on Facebook, I would kill the damn like-button. Me likes. Heheh. And now me wants to post. But Flo first.


    take me back to the basics and the simple life

    Wat veel nieuwe personen! Ö
    Ik weet nu al niet meer wie er allemaal bij is gekomen, maar voor iedereen heb ik alex en claudai open voor relaties :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wat veel nieuwe personen! Ö
    Ik weet nu al niet meer wie er allemaal bij is gekomen, maar voor iedereen heb ik alex en claudai open voor relaties :')


    Got Jonah for them.
    En Gail ook.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Got Jonah for them.
    En Gail ook.


    Suggesties?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Waarom dan? Waarschijnlijk zat ik dan met een ander personage in mijn hoofd


    Omdat gabsels best wel feministisch is (is mij toevertrouwd ik noem geen namen Lou) maar ze is wel aardig naar meisjes (niet naar jongens daar is ze op eerste gezicht echt bitch tegen sorry alex) maar ze is ook wel van de regels, zelfverzekerd en een rustig persoon. Daarom dacht ik wel dat ze combineerde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Necessity schreef:
    (...)

    Suggesties?


    Ik weet niet of Alexander en Jonah vrienden zijn, het kan... maar hmm.

    Gail en Alex kunnen denk ik wel vrienden worden. Ze zal hem dan wel plagen en sarcastische opmerkingen maken (ook als hij obby met Gabriela gaat flirten en daarbij stereotype opmerkingen maakt)

    Claudai en Gail kunnen wel met elkaar overweg, maar ik denk dat Gail haar te stil vind om vrienden mee te worden, ze zal wel vriendelijk tegen haar zijn, gezien ze dat bij (bijna) iedereen is.

    Ik denk dat Claudai en Jonah goed vrienden kunnen worden, gezien het allebei geen personen voor de spotlights zijn.


    Aan niets denken is ook denken.