• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2


    take me back to the basics and the simple life

    Kunnen jullie deze invullen? https://docs.google.com/a/martinuscollege.nl/forms/d/1Jq64QV-kbjF8JlBfVLi90V0OPpL2DJPzkOhLrmKFUuI/prefill link struggles enzo. Voordat ik op Facebook mensen ga vragen en 'ie t weer niet doet :x


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    Kunnen jullie deze invullen? https://docs.google.com/a/martinuscollege.nl/forms/d/1Jq64QV-kbjF8JlBfVLi90V0OPpL2DJPzkOhLrmKFUuI/prefill link struggles enzo. Voordat ik op Facebook mensen ga vragen en 'ie t weer niet doet :x


    is het voor school? :') ik heb je een verzoekje gestuurd ofso


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    is het voor school? :') ik heb je een verzoekje gestuurd ofso


    Yes. en hij moet openbaar maar ik weet godverdomme niet hoe. Halp


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Yes. en hij moet openbaar maar ik weet godverdomme niet hoe. Halp


    Er stond dat je eerst mijn verzoek moest accepteren ofso :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    http://goo.gl/forms/yGEzhm2PwZvdc1YI2

    als het goed is doet 'ie t nu wel?


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    (...)

    Er stond dat je eerst mijn verzoek moest accepteren ofso :')


    Dat is precies het probleem x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben zo dom eh, stond gewoon bovenaan 'wie mogen dit invullen', a) Alleen mensen van het Martinuscollege b) Iedereen
    Shoot me pls. Oh wait no, posts are better. But anyway. I'm so stupid.


    take me back to the basics and the simple life

    Wat veel nieuwe personen! Ik post dinsdag weer met Iza, het spijt me dat het allemaal een beetje lang duurt. Ik laat Iza terug gaan naar de dorm, of is er nog een tentje vrij? Ik had volgens mij iets afgesproken, maar dat is misschien al weer een beetje verwaterd :p


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Wat veel nieuwe personen! Ik post dinsdag weer met Iza, het spijt me dat het allemaal een beetje lang duurt. Ik laat Iza terug gaan naar de dorm, of is er nog een tentje vrij? Ik had volgens mij iets afgesproken, maar dat is misschien al weer een beetje verwaterd :p


    Edit: vanwege examens


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Wie wil een (vriendschappelijke) relatie met Catherine? Ze is nu toos vriendenloos.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Wie wil een (vriendschappelijke) relatie met Catherine? Ze is nu toos vriendenloos.


    Ik heb mijn drie mannen en dame eventueel? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kelmeckis schreef:
    Wie wil een (vriendschappelijke) relatie met Catherine? Ze is nu toos vriendenloos.


    Ik heb Zuze?


    Saaaaaaar. Me needs a pooooost (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Kelmeckis schreef:
    Wie wil een (vriendschappelijke) relatie met Catherine? Ze is nu toos vriendenloos.


    Ik heb gabi en Aaron maar denk dat Aaron te hard en gemeen voor Catherine is lol.

    Ik heb zin in next day. Skippen we als iedereen op bed ligt? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb gabi en Aaron maar denk dat Aaron te hard en gemeen voor Catherine is lol.

    Ik heb zin in next day. Skippen we als iedereen op bed ligt? ^^


    Hmm I thunk so. Van mij mag dit nog wel even duren tho :') wordt net leuk schrijven hiero haha


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Ik heb Zuze?


    Saaaaaaar. Me needs a pooooost (A)


    Tomorrow? Ik ben doodop :')


    Enuh ik ben er donderdag en vrijdag niet :x zit in Parijs zonder wifi


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH