• Toestemming van Charbonneau




    Dit is een gedichtenwedstrijd is voornamelijk bedoeld voor mensen die vast zitten in het schrijven en even geen inspiratie hebben. De kleine, weinig eisende opdrachten zijn gemaakt om creativiteit los te maken en weer even lol te hebben met schrijven.

    Wat valt er te verdienen
    1e plaats: 15 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits
    Troostprijsje (alleen voor degene die de wedstrijd afmaken en niet vroegtijdig afvallen): 2 credits

    De wedstrijd
    Ik zoek een maximaal van 10 deelnemers en géén juryleden,
    De wedstrijd zal bestaan uit 7 opdrachten en er zullen géén afvallers zijn. Iedere ronde zal géén andere eisen stellen dan het houden aan de opdracht, er zullen geen minima of maxima worden gesteld. Het ligt dus volledig aan jou hoe je de opdracht wilt doen.
    Voor iedere opdracht krijg je 8 dagen de tijd om deze te maken en in te leveren door een link in het topic te zetten. Daarbij krijgt iedereen één joker die je zelf op welke opdracht dan ook mag inzetten. Zet je je joker in, dit graag tijdig laten weten.

    Puntentelling
    Voor iedere opdracht die ingeleverd worden, krijg je 1 punt.
    Nadat iedereen heeft ingeleverd, wordt er een moderatorpoll geopend waarin ALLEEN de deelnemers mogen stemmen op wie zij persoonlijk het beste vonden, het is NIET toegestaan op jezelf te stemmen. De deelnemers zelf kiezen dus wie uiteindelijk zal winnen. Stemmen zal kunnen tijdens de eerste 4 dagen van de nieuwe opdracht.
    De top drie van de poll krijgt extra punten: 1e plaats: 3 punten, 2e plaats: 2 punten, 3e plaats: 1 punt.
    Degene die na 7 opdrachten de meeste punten heeft, wint.

    Uitstel
    Er is bij iedere opdracht een mogelijkheid om 3 dagen uitstel te krijgen. Vraag dit op tijd aan, dus niet nadat de deadline voorbij is of 10 minuten daarvoor.
    Mocht je nog niet uitkomen, kun je op één opdracht je joker inzetten. Dit geeft je 1 punt en vrijstelling voor de opdracht. Laat, net als met uitstel vragen, tijdig weten dat je je joker wilt inzetten.
    Wordt er niets ingeleverd, niet op tijd uitstel gevraagd of niet op tijd een joker ingezet, dan lig je uit de wedstrijd.

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Oude gedichten worden niet geaccepteerd, je schrijft een nieuw gedicht voor iedere opdracht.
    - Er wordt geschreven in het Nederlands of in het Engels.
    - Het is een deel van de huisregels, maar ik wil er nog even nadrukkelijk op wijzen. Géén plagiaat.
    - Naamswijzigingen graag doorgeven
    Houdt je je niet aan de regels, op welke manier dan ook, lig je uit de wedstrijd.



    Deelnemers


    - Nympha
    Opdracht 1: 1 punt
    Opdracht 2: 3 punten
    Opdracht 3: 1 punt
    Opdracht 4: 3 punten
    Opdracht 5: 3 punten
    Opdracht 6: 3 punten
    Opdracht 7: joker -> 1 punt
    Totaal: 15 punten

    - Gibbs
    Opdracht 1: 3 punten
    Opdracht 2: 3 punten
    Opdracht 3: 2 punten
    Opdracht 4: 1 punt
    Opdracht 5: 1 punt
    Opdracht 6: 1 punt
    Opdracht 7: Joker -> 1 punt
    Totaal: 12 punten

    - Gilderoy
    Opdracht 1: 4 punten
    Opdracht 2: 1 punten
    Opdracht 3: 3 punten
    Opdracht 4: 4 punten
    Opdracht 5: Joker -> 1 punt
    Opdracht 6: 4 punten
    Opdracht 7: 4 punten
    Totaal: 21 punten

    - Metamorphoses
    Opdracht 1: 4 punten
    Opdracht 2: 4 punten
    Opdracht 3: 1 punt
    Opdracht 4: Joker -> 1 punt
    Opdracht 5: 1 punt
    Opdracht 6: 3 punten
    opdracht 7: 4 punten
    Totaal: 18 punten




    Opdracht 1:
    Schrijf een gedicht over de gedachten van je laptop/computer.
    Deadline: 12 mei 20.00

    Laat tijdig weten of je uitstel wilt/je joker wilt inzetten!



    Opdracht 2:
    Draag een gedicht op aan je favoriete paar sokken.
    Inleveren doe je door een link te plaatsen in het topic.
    Deadline: 23 mei 20.00

    Laat tijdig weten of je uitstel wilt/je joker wilt inzetten!



    Opdracht 3
    Maak een gedicht over wat er in de koelkast gebeurt als de deur dicht is/gaat.

    Deadline: zondag 5 juni 21.00



    Opdracht 4
    Schrijf een gedicht over wat er zou gebeuren als je op een ochtend wakker zou worden als het andere geslacht.
    Deadline: vrijdag 17 juni 20.00

    Laat tijdig weten of je uitstel nodig hebt/ je joker inzet.



    Opdracht 5
    Je bent een dier die al zijn/haar hele leven in de dierentuin woont, op een ochtend staat het hek van je hok open...
    Schrijf een gedicht over hoe jij zou reageren.
    Deadline: 30 juni 20.00



    [center]Opdracht 6
    Je laatst bewaarde mini muffin is mysterieus verdwenen. Schrijf een gedicht over wat er mee is gebeurd.
    Deadline: Nog Onbekend


    Laat tijdig weten of je uitstel nodig hebt/ je joker wilt inzetten. Succes![/center]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 10:28 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wasikowska schreef:
    (...)

    THIS MADE MY DAY EN NU WEET IK HOE JE KLINKT. JE ACCENT IS TE CUTE (notallcaps)


    -

    Metamorphoses schreef:
    Mijn gedicht komt er strakjes/ten laatste morgen aan, wahaaant ik heb een proef gedaan. :Y) Ik zal mijn gedicht hierop ongeveer, heel misschien baseren.

    Nieuwsgierig? Hehehe: KLIK

    Me trouwens niet uitlachen D:


    Ik heb niets met deze gedichtenwedstrijd te maken, maar dit is echt geweldig! :3


    I wanna be a wizard!

    Mijn inzending: Het licht gaat uit.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 23:23 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Founder schreef:
    (...)

    Ik heb niets met deze gedichtenwedstrijd te maken, maar dit is echt geweldig! :3


    Hahaha, dankjewel (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GiIderoy_ schreef:
    Wat is een Hoker? :Y)
    Staat bij Lucens, ghehe.


    En ik was er nog mee weggekomen als jij er niet geweest was! (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Metamorphoses schreef:
    Mijn gedicht komt er strakjes/ten laatste morgen aan, wahaaant ik heb een proef gedaan. :Y) Ik zal mijn gedicht hierop ongeveer, heel misschien baseren.

    Nieuwsgierig? Hehehe: KLIK

    Me trouwens niet uitlachen D:


    OK hetzelfde als Dries hier want eigenlijk heb ik niets te zoeken maar je stem is gewoon zo leuk om naar te luisteren haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Junns schreef:
    (...)

    En ik was er nog mee weggekomen als jij er niet geweest was! (cat)


    Sorry not sorry. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Leah: hahaha, dankjewel (:

    Hier is 'ie dan! *O*

    Metamorphoses: Over de duisternis in een koelkast

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 12:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn inzending:
    Dicht dicht dicht dicht


    She was always looking for more..

    Metamorphoses schreef:
    @Leah: hahaha, dankjewel (:

    Hier is 'ie dan! *O*

    Metamorphoses: Over de duisternis in een koelkast


    Hahahhhha heel mooi!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Junns schreef:
    (...)

    En ik was er nog mee weggekomen als jij er niet geweest was! (cat)


    Biiiijna, ik had het een tijdje geleden ook al opgemerkt, maar ik denk dat je er overheen hebt gelezen :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn inzending: Het korte feest


    i wanna die with you once or twice.

    De poll komt morgen of overmorgen. Heb alleen een telefoon op moment en codes typen en links kopieren gaat een beetje rot hiermee.
    Maar...

    Opdracht 4
    Schrijf een gedicht over wat er zou gebeuren als je op een ochtend wakker zou worden als het andere geslacht.
    Deadline: vrijdag 17 juni 20.00

    Graag zou ik ook nog willen weten wanneer jullie op vakantie gaan, dan kunnen we daar omheen werken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sorry. Ik krijg dit niet meer rond. De opdrachten liggen me niet zo goed en de examens staan nu wel heel erg dicht bij de deur. Mijn oprechte excuses.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Sorry. Ik krijg dit niet meer rond. De opdrachten liggen me niet zo goed en de examens staan nu wel heel erg dicht bij de deur. Mijn oprechte excuses.


    School gaat voor. No worries (:


    #WWED - What Would Emma Do?