• Ja, en dan heb ik het over die mooie layouts van bijvoorbeeld RPG topics of op profielen.
    Waar halen jullie ze vandaan, of schrijven jullie de codes zelf? GIVE ME WEBSITES!
    En dan bedoel ik zoiets als dit ::


    ‘‘I either eat too much or I starve myself. Sleep for 14 hours or have insomniac nights. Fall in love very hard or hate passionately. I don't know what grey is, I never did.

    CYRILLIC

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 17:10 ]


    tya

    Ehh.. Ik kan je de codes van mijn profiel wel geven, als dat een beetje is wat je zoekt? C:


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    Ehh.. Ik kan je de codes van mijn profiel wel geven, als dat een beetje is wat je zoekt? C:


    Oh nee dat hoeft niet per se, ik ben ook niet alleen op zoek naar bovenstaande, gewoon alles wat onder de categorie ‘‘leuke html dingetjes voor op Q’’ valt haha. Zoals dingen voor in de intro van je story etc.
    Ik ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar sites met deze dingen :)

    edit: Zoiets als op jou profiel valt daar ook onder, ja :)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 17:17 ]


    tya

    Cyrillic schreef:
    (...)

    Oh nee dat hoeft niet per se, ik ben ook niet alleen op zoek naar bovenstaande, gewoon alles wat onder de categorie ‘‘leuke html dingetjes voor op Q’’ valt haha. Zoals dingen voor in de intro van je story etc.
    Ik ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar sites met deze dingen :)


    Oké, ehh.. Tumblr, denk ik. Misschien Pinterest? c:


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    (...)

    Oké, ehh.. Tumblr, denk ik. Misschien Pinterest? c:


    Ohja, Tumblr. Totaal niet aan gedacht. Thanks!


    tya

    Cyrillic schreef:
    (...)

    Oh nee dat hoeft niet per se, ik ben ook niet alleen op zoek naar bovenstaande, gewoon alles wat onder de categorie ‘‘leuke html dingetjes voor op Q’’ valt haha. Zoals dingen voor in de intro van je story etc.
    Ik ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar sites met deze dingen :)

    edit: Zoiets als op jou profiel valt daar ook onder, ja :)


    Ik adviseer je wel om geen HTML codes te gaan gebruiken tho. Ze ontregelen de site en de mods vinden het niet heel geweldig. IMG is beter ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Op deze site staan alle UBB codes die op Q werken.

    HTML mag inderdaad niet (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 17:59 ]

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Ik adviseer je wel om geen HTML codes te gaan gebruiken tho. Ze ontregelen de site en de mods vinden het niet heel geweldig. IMG is beter ^^


    Feitelijk niemand, gezien iedereen graag gebruik maakt van Quizlet en dat niet goed kan als de site ontregelt is. Maar dit is inderdaad ook terug te vinden in de huisregels en je kan een waarschuwing krijgen als je veelvuldig HTML codes gebruikt en wij deze telkens moeten aanpassen om de site werkend te houden.

    Hier kan je codes vinden voor meer lettertypes en kleuren dan die al in de balk te vinden zijn.

    Verder is in de reactie boven mij ook een hele handige link geplaatst.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik improviseer meestal gewoon wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    Ik improviseer meestal gewoon wat.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Net zo lang prutsen tot ik een leuk resultaat krijg eigenlijk.

    Krolock schreef:
    Net zo lang prutsen tot ik een leuk resultaat krijg eigenlijk.

    Hahaha same ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Weheartit.com


    You are my piece of paradise.

    @ Iedereen boven mij, ik wist niet dat HTML codes niet mochten! Maar dank jullie wel voor alle tips en de sites natuurlijk :)


    tya

    Cyrillic schreef:
    @ Iedereen boven mij, ik wist niet dat HTML codes niet mochten! Maar dank jullie wel voor alle tips en de sites natuurlijk :)


    UBB-codes is the Quizletshit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zal nu maar even rustig de HTML codes die ik heb gebruikt verwijderen


    tya