Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time
-
29 april 2016 - 20:272 mei 2016 - 14:144 mei 2016 - 1:47
Misschien is het leuk als Ruby wordt verdacht van de aanval op Ellie? (Haar wolf gedaante dan)
When you believe your dreams come true
4 mei 2016 - 6:43nakito schreef:
Misschien is het leuk als Ruby wordt verdacht van de aanval op Ellie? (Haar wolf gedaante dan)
Ja dat kan wel, omdat het eruit ziet alsof iemand gewoon heeft zitten hakken, bij klauwen gaat dat automatischobsessive rage
5 mei 2016 - 19:00Door de vloek gebeurd er dit:
• iedereen vergeet zijn familie
• iedereen vergeet zijn afkomst.
• eigen naam wetten ze nog wel
• dieren en spullen blijven ze onthouden
• Elina 'immuun'
Zoiest?5 mei 2016 - 19:02Lisadragonrider schreef:
Door de vloek gebeurd er dit:
• Elina 'immuun'
Zoiest?
+Regina immuun en ik zou Ava misschien ook doen, omdat zij verbonden is met Pan en die is best wel krachtigIf no one else will defend the world then I must
5 mei 2016 - 19:04HeyitsGraham schreef:
(...)
+Regina immuun en ik zou Ava misschien ook doen, omdat zij verbonden is met Pan en die is best wel krachtig
Misschien dat Ava niet perse immuun is maar dat ze wel alles vergeet en ze weet dat het nep is enz.5 mei 2016 - 19:07Lisadragonrider schreef:
(...)
Misschien dat Ava niet perse immuun is maar dat ze wel alles vergeet en ze weet dat het nep is enz.
Ik vind het goed c:obsessive rage
5 mei 2016 - 19:11Lisadragonrider schreef:
(...)
Misschien dat Ava niet perse immuun is maar dat ze wel alles vergeet en ze weet dat het nep is enz.
Ik vindt het ook goed, maar de relaties en vrienden? Ook allemaal kwijt?
Men weet wel wie iedereen is alleen de relatie met elkaar niet meer dan, toch? En natuurlijk welk sprookjesfiguur ze zijn[ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 20:11 ]
If no one else will defend the world then I must
5 mei 2016 - 19:25Lisadragonrider schreef:
Lijkt mij goed...
• Elina 'immuun'
Zoiest?5 mei 2016 - 20:01Lisadragonrider schreef:
• Elina 'immuun'
Zoiest?
I agree.‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina
5 mei 2016 - 20:03HeyitsGraham schreef:
(...)
Men weet wel wie iedereen is alleen de relatie met elkaar niet meer dan, toch? En natuurlijk wel sprookjesfiguur ze zijn
Ik vind het prima, maar dus dit wat HeyitsGraham zegtWhen you believe your dreams come true
6 mei 2016 - 17:23HeyitsGraham schreef:
(...)
Men weet wel wie iedereen is alleen de relatie met elkaar niet meer dan, toch? En natuurlijk welk sprookjesfiguur ze zijn
Ja
We hebben wel eerst Emma nodig voordat de vloek kan beginnen.6 mei 2016 - 17:27Lisadragonrider schreef:
(...)
Ja
We hebben wel eerst Emma nodig voordat de vloek kan beginnen.
Ze komt vandaag langs bij me dus ik zorg er wel voorobsessive rage
6 mei 2016 - 17:31Ik heb misschien een idee voor Elina waarom ze in storybrooke kan komen. Ik wil haar laten omtoveren tot Banshee (die van Teen Wolf, kijk op teen wolf wiki voor meer info) die later elementen kan beheersen. En dat ze daarom eerst denk dat ze gek wordt vanwege alle stemmen in haar hoofd.
‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina
6 mei 2016 - 17:36Polovina schreef:
Ik heb misschien een idee voor Elina waarom ze in storybrooke kan komen. Ik wil haar laten omtoveren tot Banshee (die van Teen Wolf, kijk op teen wolf wiki voor meer info) die later elementen kan beheersen. En dat ze daarom eerst denk dat ze gek wordt vanwege alle stemmen in haar hoofd.
Heet ze dan wel gewoon hetzelfde enz. En dat ze dan de rest van Banshee overneemt of niet?