• Hey, hallo daar! Jullie kennen mij vast en zeker wel hier op Quizlet. Ik zoek hier heel toevallig wat leuke stories om te lezen. Ik heb namelijk vernomen dat hier hele leuke stories worden geschreven maar ik ben een ietsie pietsie te lui om te zoeken. :x Ik heb hier geen speciale regels bij. Post hier je story (liefst met een korte samenvatting, bespaart me heel wat klikjes), schrijf er bij welke leeftijdskeuring (16+ is oke maar met 16+ bedoel ik moord, marteling etc.) en dat is het zowat. Moet ik hier nog iets bij vermelden? Nee? Oke, hier nog een coole gif.


    Heaven is a place that we all have

    Dit is mijn lopende OP-verhaal. Ik heb ook nog wat afgeronde verhalen, OP en fanfictie. Die kun je op mijn schrijvers-ID
    De cover is aanklikbaar.




    De zestienjarige Eden kent oorlogen alleen maar uit de boeken – en daar heeft ze er veel van moeten lezen. Iedereen wist immers dat deze dag zou komen: de dag waarop de volwassenen net zo uitgestorven waren als de dinosaurussen.

    Geen enkel boek bereidde haar voor op de gruwelijke realiteit: oorlog maakt zelfs van kinderen beesten. De klok lijkt de andere kant op te tikken, met de dag wordt de wereld minder beschaafd en worden lang vergeten en barbaarse praktijken in ere hersteld.

    En Eden?
    Eden draagt daar net zo hard aan bij als alle anderen.
    Misschien nog wel harder.
    Overleven gaat immers boven alles.
    Alles

    Thriller
    Drama
    OP
    16+ (geweld)

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 20:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schuld, doet mee met SOTY, over een psychische strijd die een man moet leveren tegen zichzelf en de stemmen in zijn hoofd.


    Slightly drunk.







    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de aarde zo warm werd dat vele planten niet meer kunnen groeien. Ook de ozonlaag is nog maar een fractie van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om met anderen te paren.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    "We crave what we can't have."



    © xClaudiaaa
    De cover en banner zijn door Standal gemaakt.
    Dit verhaal is volledig in het Nederlands geschreven.
    Ik zou het leuk vinden om jullie meningen en eventuele verbeteringen over mijn verhaal te horen. Aanmoedigen zijn ook van harte welkom!
    Onbekende personen • Sci-Fi • Drama • Avontuur • Romantiek • Actie


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    TMD is een fictief verhaal dat gaat over een losbandige prinses met veel verplichtingen. Als er op een dag een diefstal wordt gepleegd in het paleis voelt de prinses zich aangetrokken tot de dief.


    What's meant to be will find it's way





    Stella Twinkels is een vijftien jarig meisje, die een gewone tiener leven leidt. Alleen is ze de enige persoon, die alle legendes, verhalen en geschiedenis weet over de hele universum, maar haar leven zal niet meer hetzelfde zijn, als ze op een ochtend een magische ketting vindt in haar slaapkamer.
    Op school ziet ze opeens mysterieuze universele mannen, zonder gezichten. Haar ouders worden op Mysterieuze wijze vermoord, maar al gauw kreeg ze te horen dat ze een beschermster is, die de twaalf belangrijken hoofdkrachten moet leren, en getraind moet worden om de zeven magische planeten te beschermen. Maar dan gebeuren er op de zeven planeten hele vreemde dingen. Vreemde gebeurtenissen dat onmogelijk is op de zeven magische planeten.
    Niemand weet de oorzaken, of wie er achter zit. Door haar eigenwijze gedrag ontdekt ze samen met haar vrienden iets gruwelijks. Samen met hulp van andere moet ze ervoor zorgen dat de zeven planeten weer worden hersteld, door uit te zoeken wie er achter dit gruwelijke plan zit. En die persoon tegenhouden, maar wat als het kwaad haar veel beter kent dan ze zelf verwacht heeft.?















    * Het is Nederlands geschreven
    * doet mee met Soty
    * Gestart op 6 jan 2016
    * afgelopen ergens in de herfst







    Onbekende personen || Drama || Fantasy || Alternate Universe

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 13:26 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg



    OPGEJAAGD



    When the hunter becomes the hunted...


    2675, 150 jaar na de atoomoorlogen.

    Charlie (Charlotte) probeert in de verdeelde en onstabiele West-Europese samenleving te overleven. Net zoals vele anderen groeide ze op zonder haar ouders in een samenleving waar de wet van de sterkste geldt.
    Uit noodzaak, maar met tegenzin, sluit ze zich aan bij Isaacs beruchte bende en biedt ze zich aan als premiejager. De leider ziet ze nooit, tot dat ze per ongeluk zijn broer dood in een gevecht. Dan zijn alle ogen op Charlie gericht en moet ze niet alleen rennen voor haar eigen leven, maar ook voor dat van haar broer Noah.
    Want één ding is zeker, Isaac wil zijn wraak.

    Nederlands geschreven
    16+
    Link naar het verhaal


    The soul needs autumn.

    Verblind door liefde

    The eyes are useless when the mind is blind...




    In een wereld waar ze 'liefde is blind' iets te letterlijk nemen, verliest iedereen, ongeacht afkomst of rijkdom, zijn gezichtsvermogen zodra ze verliefd worden. Kleurrijke ogen die eerst vol leven zaten worden dof, grijs en doods.

    De negentienjarige Jesse, die erin is geslaagd om liefde te ontlopen en zo zijn zicht te bewaren, vraagt zich af of zijn ogen wel enig nut hebben in deze wereld. Niet alleen voelt hij zich eenzaam en 'anders' omdat hij de enige is van zijn leeftijd die de wereld nog kan zien, maar ook profiteren zowel zijn vrienden als zijn familie van het feit dat zijn ogen nog perfect in orde zijn.

    Is hopeloos wachten tot ook hij zijn zicht zal verliezen het enige wat hij kan doen, of wacht er een grotere lotsbestemming op hem?

    x Volledig Nederlands geschreven
    x Onbekende personen
    x Fantasy, avontuur en een vleugje drama
    x Ongeveer 1000-1500 woorden per hoofdstuk
    x Ik probeer één keer per week een nieuw hoofdstuk te posten
    x Opbouwende kritiek is zeer welkom
    x Neemt deel aan SOTY 2016 (Alternate Universe)
    x Soundtrack
    x Cover gemaakt door Inktzwart
    x Begonnen op 3 januari 2016, eindigt op...


    Badges:



    En de leeftijdskeuring is volgens mij 12+, ik zou 14+ zeggen, maar dat bestaat niet op Q :')


    Edit: Dit verhaal is niet van mij, maar wel de moeite waard: Klik c:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 14:34 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.