Wiarda schreef:
(...)
Ach ja, in tijden van nood is er vast wel een of andere AU op te verzinnen (wat letterlijk mijn methode is op het moment. Lukt schrijven niet, fuck it, AU).
Ik zit nu op 6K en ben officieel van spoilervrij post-Winter Soldier territorium naar lees dit toch maar liever niet als je Civil War niet hebt gezien territorium gegaan en er komt een plot in of zo en dit hoorde een 1K hurt/comfort fluffdingetje te zijn en het loopt een beetje uit zijn voegen en ik heb morgenochtend aikido maar ik wil niet slapen voor het af is oh help
Oh jee, een verzesvoudiging klinkt als een geval van uit de hand lopen om u tegen te zeggen. Maar er is dus wel een einde in zicht, hoop ik? Hup Jip, sprint naar die finishlijn alsof je Steve bent die achter de moordenaar van Erskine aan zit. Het maakt niet uit als je onderweg uit de bocht vliegt en door het raam van een bruidszaak crasht, want je roept gewoon sorry en springt over een manshoog hek. You got this.
AU's opstapelen is een zeer valide tactiek. Ik denk dat ik al een andere oplossing heb, die een tikkeltje flauw is, maar wel beter dan "en toen maakten alle Avengers een groepschat zelfs al heeft waarschijnlijk geen van hen een vast telefoonnummer".
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan