Square schreef:
(...)
Ik ben magere millimeters verwijderd van "fuck it, sms-fic is ook een serieuze literatuurvorm" want dat zou ZOVEEL problemen oplossen maar het zou ook nogal in strijd zijn met het onderliggende doel, wat juist was te zorgen dat er geen telefoons nodig zouden zijn voor communicatie omdat ze naast elkaar staan. Ugh. ![(cat) (cat)](/images/smilies/cat05.gif)
Wel ook heel veel bemoedigend gezwaai met pompons (ik typte tampons, wtf) voor jou, overigens.
Ach ja, in tijden van nood is er vast wel een of andere AU op te verzinnen (wat letterlijk mijn methode is op het moment. Lukt schrijven niet, fuck it, AU).
Ik zit nu op 6K en ben officieel van spoilervrij post-Winter Soldier territorium naar lees dit toch maar liever niet als je Civil War niet hebt gezien territorium gegaan en er komt een plot in of zo en dit hoorde een 1K hurt/comfort fluffdingetje te zijn en het loopt een beetje uit zijn voegen en ik heb morgenochtend aikido maar ik wil niet slapen voor het af is oh help
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.