• De dag dat we allemaal onze moeder in het zonnetje zetten staat alweer voor de deur. Wat zijn jullie plannen dit jaar? Gaan jullie iets leuks doen? Je moeder mee uit nemen, een bos bloemen geven of een lief gedicht/tekst schrijven over hoeveel je van haar houdt door dik en dun?

Vroeger deden wij (mijn broer en ik) best veel op moederdag voor onze moeder, maar tegenwoordig is dat eigenlijk een beetje verwaterd. Vaak geven we een bos bloemen of iets wat bruikbaar is voor haar. Mijn beide ouders hebben niet zo heel veel met vader- en moederdag. Komt denk ik vooral omdat het bij allebei in dezelfde maand valt als hun verjaardag. Dan zouden ze dubbelop iets van mij en mijn broer krijgen.

Aaaaaah, ik heb geen idee wat ik mijn moeder cadeau ga doen! Ze wil iets voor in de tuin, en dan stel ik allemaal coole tuinkabouters voor, maar dat is dan weer niets goed. Jammer..
    Kijk nou hoe cool die zijn, hehe:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb mijn moeder een make-up pakketje cadeau gegeven, met wat borstels van Morphe, en een Naked palette van Urban Decay (om dat ze nu altijd de mijne jat), ook geef ik haar een cadeaubon voor een mani- en pedicure en om haar wenkbrauwen te laten doen, én gaan we naar de Ladies Night special van Mothers Day in de bioscoop :)
    Ja, het lijkt een beetje over the top, maar mijn moeder heeft het nogal moeilijk de laatste tijd, en ze verwacht nooit cadeaus voor verjaardagen of kerst, dus nu wilde ik haar eens in de watten leggen.

Edit: ik schreef het alsof ik het al gegeven had, maar dat is dus niet zo. Ze weet van niks

[ bericht aangepast op 27 april 2016 - 18:11 ]

tya

Patholoog schreef:
    Aaaaaah, ik heb geen idee wat ik mijn moeder cadeau ga doen! Ze wil iets voor in de tuin, en dan stel ik allemaal coole tuinkabouters voor, maar dat is dan weer niets goed. Jammer..
    Kijk nou hoe cool die zijn, hehe:

Als ik ooit tuinkabouters wil, worden het deze. Geweldig.

tya

Ik heb gewoon een boek gekocht ^^ Haar verjaardag is ook net geweest, dus het volgt elkaar een beetje snel op :')

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Ik moet nog iets kopen samen met mijn broertje. Waarschijnlijk wordt het een soort engelenbeeldje, of een ander soort decoratie voor in de woonkamer.

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Wait, is dat vandaag? o.o

In Antwerpen is dat op 15 augustus.

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Het is toch zondag? However, ik vind 't heel naar voor mijn moeder, want sinds vandaag zal moederdag gewoon een rotgevoel opleveren :c

26 - 02 - '16

Ik ben in de ochtend op een camping met de animatie en als ik thuis kom is (als het goed is) eindelijk mijn moeder er weer nadat ze een maand in het ziekenhuis heeft gelegen , dus ik ga haar gewoon lekker verwennen de hele dag en knuffelen.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Moederdag in België minus Antwerpen is 8 mei :Y)

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Hmm, ik denk dat ik mijn moeder een lekker luchtje of zo geef. Ze is 21 mei ook jarig, dus dat is vlak achter elkaar. Met haar verjaardag krijgt ze wel wat meer, hahah. Denk een cadeaubon en een leuk truitje.
    Maar ik kan het pas in de avond geven op MD, want ze staat zondag op de kermis met de kraam.

[ bericht aangepast op 28 april 2016 - 23:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Recoil schreef:
    Moederdag in België minus Antwerpen is 8 mei :Y)

Nederland ook ^^

Ik ga een fotocollage maken voor mijn moeder. Wel lowbudget, maar ik wil deze keer echt iets creatiefs gaan doen. ^^

Deep inside, I've never felt alive

Ik heb mijn moeder al een koffiemolen cadeau gedaan omdat ze die graag wou. Ik denk dat ik verder nog ga plannen met mijn broer om iets lekkers klaar te maken voor haar of zo.

16 - 09 - '17

Ik geef mijn moeder dit jaar niets. Ze is op vakantie naar Londen op Moederdag (en dat vindt ze al leuk genoeg voor die dag :'D)

Seasons will change, but I shall remain

Moederdag valt dit jaar op mijn oma haar verjaardag, plus het feit dat mijn moeder ook in deze maand verjaard (Mijn vader en oom ook, eigenlijk is er elke week in de maand mei wel iemand jarig in de familie), dus nee. Wij doen eigenlijk niet zo aan moeder-en-Vaderdag. Mijn ouders weten zo ook wel dat ik van ze hou en hun cadeaus voor hun verjaardagen zijn gewoon wat groter haha :3

[ bericht aangepast op 29 april 2016 - 4:53 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.