• Hey

    Ik ben op zoek naar een netflix account die ik kan gebruiken :-)
    Op internet heb ik al gezocht, maar kan geen werkende vinden.
    Weet iemand er misschien een die die graag met mij zou willen delen (via pb als je dat fijner vindt)?

    Graag geen reactie dat ik het moet kopen, want niet alle mensen hebben zoveel geld namelijk..

    Je kan ook met iemand splitten ofzo, dat scheelt ook al een hoop geld.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Haha nee man. Kost mij geld en kun jij gratis kijken? Wel slim bedacht, maar ik hou mijn account voor mezelf.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    "Vind je de Netflix kosten wat te hoog? Overweeg dan om het abonnement te delen met bijvoorbeeld familie of je buren! Met een standaard abonnement kunnen twee films tegelijk gestreamd worden en met een premium abonnement kunnen vier personen tegelijk een andere film of serie bekijken!"

    Dit stond op een site met informatie over Netflix en de abonnementen die ze hebben. Misschien willen je ouders wel samen met jou doen en dat jij dan de helft betaalt en je ouders de andere helft. Of anders kan je misschien een vriendin vragen die ook wel Netflix wil, maar die het ook te duur vind.

    Ik denk niet dat je iemand gaat vinden die gratis zijn/haar account met je wil delen en de accounts die je op internet vind, kunnen niet betrouwbaar zijn.


    Physics is awesome

    JamesPotter schreef:
    Ik denk niet dat mensen graag hun netflixaccount met wildvreemden willen delen. Ik zou dat niet zo snel doen tenminste


    uhuuu meeeens !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gewoon lekker downloaden :Y)
    Nee maar even serieus, ik denk niet dat er mensen zijn die bereid zijn hun account te delen als je er niet aan meebetaalt. Wellicht kun je overwegen om met een vriendin/vriendin een account samen te kopen? Dan kun je de kosten ook verdelen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien is dit gemeen maar wat iedereen hier typ ben ik het mee eens Ik weet dat je bepaalde series alleen kunt kijken als je bijvoorbeeld een account op

    netflix of een andere site hebt dat is ook de reden waarom ik het heb maar er is niemand zo gek jou op hem abo op netflix te laten mee liften zonder dat jij mee betaalt. Ik denk inderdaad ook dat je dan liever gewoon zelf een account kan maken dan kun je een maand gratis kijken zonder kosten en als je in die maand iemand vind die samen met jou een abo wilt nemen zodat je de kosten kan delen dan is dat misschien de beste optie om te doen. Wat die account die online staan zijn allemaal gehackte accounts en wie wil die nou gebruiken ik zal een groot schuld gevoel hebben dan als ik op andermans profiel abo kijk waar hun aan betalen zonder te weten dat jij het gebruikt.
    Anders is downloaden ook nog een optie en de meeste series kun je downloaden of online kijken en anders zal je popcorn time kunnen proberen daar kun je ook film en series via kijken en volgens mij en dat is gratis dacht ik en met een betaal account kun je alleen meer.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 19:41 ]


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.