• ik zoek iemand die wil meeschrijven.
    het verhaal gaat over een meisje van 21. maar ze is niet echt een normaal meisje, samen met haar ouders en oudere broer zijn ze huurmoordenaars.
    maar niemand mag dit weten. op een da komt ze een knappe jonge man tegen, waarmee ze een stomende romance beleeft.
    ze hadden elkaar beloofd dat ze niet verliefd zouden worden op elkaar.
    maar wat als dat wel gebeurt? en wat als ze achter het geheim komt van haar vlam?

    opgepast +16 verhaal

    http://www.quizlet.nl/stories/156791/dangerous-love/

    ik heb het verhaal al aangemaakt. ook ben ik begonnen met eerste hoofdstukken.
    wie helpt me verder met het verhaal?

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 22:31 ]


    why does it rain rain rain down on utopia

    Mmm, ik wil misschien wel?


    obsessive rage

    Ik twijfel misschien nog.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    WensAter schreef:
    Mmm, ik wil misschien wel?


    als je een idee hebt laat maar weten, of hoe zie jij dit verhaal?


    why does it rain rain rain down on utopia

    Flowerpowers schreef:
    Ik twijfel misschien nog.


    waaraan twijfel je ?


    why does it rain rain rain down on utopia

    arget3isil schreef:
    (...)

    waaraan twijfel je ?


    Aan mezelf. Ik ben geen sneller schrijver.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Aan mezelf. Ik ben geen sneller schrijver.


    troost je, ik ook niet. ik ben niet iemand met veel eisen.


    why does it rain rain rain down on utopia

    Ik heb wel interesse xp :)


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    arget3isil schreef:
    (...)

    troost je, ik ook niet. ik ben niet iemand met veel eisen.


    Oohw okee. hoeveel mensen zocht je?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    ShadowNinjax schreef:
    Ik heb wel interesse xp :)


    als je idee hebt laat maar weten of hoe zie jij het verhaal.


    why does it rain rain rain down on utopia

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Oohw okee. hoeveel mensen zocht je?

    maakt niet uit.
    maar uiteindelijk kies ik iemand waarmee ik op basis van schrijven een klik voel, dit kunnen ook meerdere zijn


    why does it rain rain rain down on utopia

    arget3isil schreef:
    (...)

    als je idee hebt laat maar weten of hoe zie jij het verhaal.


    Ik heb misschien wel een soort van een idee. De ouders van het 21 jarige meisje zijn rijk, en wonen in een groot huis(Landhuis). Omdat ze veel betaalt krijgen door mensen, die hun vragen. En hun ouders zijn nooit gepakt, omdat ze de beste huurmoordenaars zijn.

    Zij wordt samen met haar oudere broer al vanaf hun jeugd getraind als huurmoordenaar. Het zit in de familie. Hun groot ouders waren het ook ooit geweest.

    Haar ouders en de ouders van de jonge man hadden elkaar beloofd, dat ze geen verkering met elkaar zullen krijgen. Door een één of ander reden.

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 16:02 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    uhmmm.... oké je mag me corrigeren als ik een fout beeld van je verhaal heb oké? XP

    Misschien is dit wat:
    Ze zijn huurmoordernaars toch? Zo wat als ze iemand ze inhuurt om een een of andere zoon te vermoorden van een belangrijk persoon,
    en dat ze dan voor hun leven moeten vluchten omdat die hoge pief op ze gaat jagen...en dat in die jacht ze verliefd word, (die jongen dus)
    maar dat ze niet weet dat die jongen is ingehuurd door die hoge pief om haar te vermoorden, en dat hij dat niet wil en verder..... kijk maar Xp


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik heb misschien wel een soort van een idee. De ouders van het 21 jarige meisje zijn rijk, en wonen in een groot huis(Landhuis). Omdat ze veel betaalt krijgen door mensen, die hun vragen. En hun ouders zijn nooit gepakt, omdat ze de beste huurmoordenaars zijn.

    Zij wordt samen met haar oudere broer al vanaf hun jeugd getraind als huurmoordenaar. Het zit in de familie. Hun groot ouders waren het ook ooit geweest.

    Haar ouders en de ouders van de jonge man hadden elkaar beloofd, dat ze geen verkering met elkaar zullen krijgen. Door een één of ander reden.


    is al goed:)
    de familie van die jonge zijn ook huurmoordenaars en de 2 families zijn vijanden van elkaar. maar de kinderen weten dit niet. tot ze door een opdracht tegen elkaar moeten vechten.


    why does it rain rain rain down on utopia

    ShadowNinjax schreef:
    uhmmm.... oké je mag me corrigeren als ik een fout beeld van je verhaal heb oké? XP

    Misschien is dit wat:
    Ze zijn huurmoordernaars toch? Zo wat als ze iemand ze inhuurt om een een of andere zoon te vermoorden van een belangrijk persoon,
    en dat ze dan voor hun leven moeten vluchten omdat die hoge pief op ze gaat jagen...en dat in die jacht ze verliefd word, (die jongen dus)
    maar dat ze niet weet dat die jongen is ingehuurd door die hoge pief om haar te vermoorden, en dat hij dat niet wil en verder..... kijk maar Xp


    het meisje en jongen krijgen een romance toen ze elkaar ontmoete in het uitgaans leven. hun familie's zijn vijanden. ze worden pas echt verliefd eenmaal ze dit te weten komen


    why does it rain rain rain down on utopia

    ah zo oke


    Remind yourself it's okay not to be perfect.