Kook wat water, laat het iets afkoelen en gebruik een watje (het liefst zo een plat rondje) en maak hiermee je ook schoon. Als het goed is verzacht het prutje en opent je oog wel.
Ja, had ik al gedaan. Dus nu is mijn oog een klein beetje open. Maar door de ontsteking kan ie niet meer open dan dit helaas.
// zit ik hier lekker met een zonnebril op in de wachtkamer van de huisarts. Ik weet niet wat meer beschamend is. Mijn dikke oog of binnen zitten met een zonnebril.
All I feel is sadness and emptyness
All I was, was a laugh
All I tried wasn't good enough in the end
All I believed, happened to be lies
All I do is crying while others are happy and laughing
All I want is acceptance and respect
All I want is understanding for being me
All I am is different
All I hear are negative things
All I see is ignorance
All I want is to stop hurting and hating myself
All I want is to feel like I matter too
All I want is to be happy, like the rest
That's all I want
Why is it so hard to get?
Waaattefuck waar slaat dit op?
Je gaat, voor het eerst sinds een f*cking halfjaar weer éven nakijken (lees drie dagen vertraging) en dan geef je haar serieus een hoger cijfer?! En mij zo laag dat ik daardoor serieus de wedstrijd verlies?! No offense naar haar, maar mijn stukje was écht beter.
Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime
ProngsPotter schreef:
Waaattefuck waar slaat dit op?
Je gaat, voor het eerst sinds een f*cking halfjaar weer éven nakijken (lees drie dagen vertraging) en dan geef je haar serieus een hoger cijfer?! En mij zo laag dat ik daardoor serieus de wedstrijd verlies?! No offense naar haar, maar mijn stukje was écht beter.
Hmmmm, als ik al die Disney en musical muziek luister snak ik soms plots naar liefde... en dan herinner ik mij weer dat als je mensen dichtbij laat komen ze je altijd pijn doen en dat dat het niet waard is :W