• /

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:03 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik ga hier maar even niet op reageren, dacht ik zo. :Y)


    En waarom niet? Reageer je alleen op mensen die het met je eens zijn?

    Er is niets mis met onzekerheden hebben, maar hoe jij het formuleerde leek ik eerder een schreeuw om aandacht en nogal veel gezeur over hoe oneerlijk alles wel niet is...


    The soul needs autumn.

    Je moet niet op Q gaan schrijven als je heel veel abo's en reacties wilt. Daar is het simpelweg te klein voor. Dan kun je beter naar een andere website gaan en bijvoorbeeld in het Engels schrijven.
    Schrijven moet natuurlijk wel leuk blijven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wie veel abo's wil op zijn verhalen, moet ervoor knokken. Abo's komen niet uit het niets, abo's komen er na geschreven verhalen, en nog meer geschreven verhalen. Je haalt nu Natascha aan, maar kijk naar haar eerste stories: Fear had er vijf, terwijl dat ook een goed verhaal was. Ik heb nog nooit meer dan vijf abo's gehad, omdat ik mijn verhalen nooit af schrijf.
    Schrijven en meer schrijven trekt abo's aan, dus ik zou vooral gewoon doorschrijven.

    Daarnaast, met je zin over veertien-vijftienjarigen die enkel simpele 1D willen lezen, maak je jezelf ook niet populair bij de veertien-vijftienjarigen. Ik lees nooit, maar dan ook nooit 1D (en honestly, de hoeveelheid 1D is extreem afgenomen - er zijn tijden geweest waar je er echt niet naast kon kijken) en dat geldt voor veel mensen. En er bestaat ook goede 1D - evenzeer als er goede OP bestaat. OP is niet per definitie beter dan fanfic. Verre van - en omgekeerd geldt dat ook niet.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 13:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het komt ook allemaal niet vanzelf. Als jij al aan jezelf twijfelt, kunnen wij het probleem niet verhelpen. Kijk verder dan Quizlet; Wattpad bijvoorbeeld.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Monesi schreef:
    Wie veel abo's wil op zijn verhalen, moet ervoor knokken. Abo's komen niet uit het niets, abo's komen er na geschreven verhalen, en nog meer geschreven verhalen. Je haalt nu Natascha aan, maar kijk naar haar eerste stories: Fear had er vijf, terwijl dat ook een goed verhaal was. Ik heb nog nooit meer dan vijf abo's gehad, omdat ik mijn verhalen nooit af schrijf.
    Schrijven en meer schrijven trekt abo's aan, dus ik zou vooral gewoon doorschrijven.

    Daarnaast, met je zin over veertien-vijftienjarigen die enkel simpele 1D willen lezen, maak je jezelf ook niet populair bij de veertien-vijftienjarigen. Ik lees nooit, maar dan ook nooit 1D (en honestly, de hoeveelheid 1D is extreem afgenomen - er zijn tijden geweest waar je er echt niet naast kon kijken) en dat geldt voor veel mensen. En er bestaat ook goede 1D - evenzeer als er goede OP bestaat. OP is niet per definitie beter dan fanfic. Verre van - en omgekeerd geldt dat ook niet.


    Dit!! Natascha (en met haar vele anderen) is blijven knokken en blijven schrijven... Je bent zelf pas net bezig op Quizlet, geef t wat tijd. Mensen moeten je (en jou schrijfstijl) leren kennen. Laat je schrijftalent zien, op verschillende manieren. Een hoop goede schrijvers op Quizlet doen aan vanalles mee, en organiseren zelf dingen. Laten merken dat je een prettig persoon bent werkt ook goed mee.
    Daarbuiten vind ik je 1D opmerking vervelend... Je schrijft alsof een fanfic (zoals die over 1D) simpel zijn... Wat maakt jou verhaal dan complexer dan een goede fanfic??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Daarnaast, je verhaal - de Zes, heeft veertien abo's. Er zijn mensen die enkel kunnen dromen van veertien abo's, da's zeer goed na een maand op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 14:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    Daarnaast, je verhaal - de Zes, heeft veertien abo's. Er zijn mensen die enkel kunnen dromen van veertien abo's, da's zeer goed na een maand op Quizlet.


    Dat, inderdaad.
    Ik schijf zelf ook al een jaar aan een THG fanfic, met twintig abo's waar er ook maar ééntje reageert. Maar ik schrijf het voor mezelf, want ik wil dit verhaal afronden. (Ik doe het mezelf niet aan tho om terug te gaan lezen, want dat is écht slecht)
    Je zegt al twee boeken uitgegeven te hebben. Dat is iets waar ik van droom, maar dat nu nog mijlenver buiten mijn bereik ligt. Het komt wel goed, de weg naar de top is alleen een beetje lang en kaal.

    (Over de ''1D shit''; voor een aantal mensen kan dit beledigend overkomen. Ik denk dat het beter is als je het weghaalt en vervangt door iets neutralers ^^)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap wat je bedoelt en ik kan je hier spijtig genoeg niet bij helpen, maar ik wil gewoon even zeggen dat niet alle 1D story's slecht zijn, ik lees zelf ook 1D fanfic, maar ik lees evengoed OP. Ik lees ook niet alles, ik lees enkel de verhalen die goed geschreven zijn of waarvan het onderwerp me aanspreekt. Ik kijk evengoed naar de schrijfstijl als naar of het fanfiction of OP is. En er bestaan nog vele andere fanfictions dan enkel 1D. Ik lees ook niet graag HP, maar daarom ga ik dat ook niet bestempelen als slecht geschreven verhalen. Dit is niet enkel tegen jou, maar gewoon tegen iedereen die zo'n dingen zegt.


    <3

    en die '1D-shit' wordt tegenwoordig ook uitgegeven door Fanflicks


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    en die '1D-shit' wordt tegenwoordig ook uitgegeven door Fanflicks

    Serieus? Wow. Mag dat dan, aangezien je dan met bestaande personen werkt? Wel cool tho, als jouw fanfic dan uitgegeven wordt :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Monesi schreef:
    Wie veel abo's wil op zijn verhalen, moet ervoor knokken. Abo's komen niet uit het niets, abo's komen er na geschreven verhalen, en nog meer geschreven verhalen. Je haalt nu Natascha aan, maar kijk naar haar eerste stories: Fear had er vijf, terwijl dat ook een goed verhaal was. Ik heb nog nooit meer dan vijf abo's gehad, omdat ik mijn verhalen nooit af schrijf.
    Schrijven en meer schrijven trekt abo's aan, dus ik zou vooral gewoon doorschrijven.

    Daarnaast, met je zin over veertien-vijftienjarigen die enkel simpele 1D willen lezen, maak je jezelf ook niet populair bij de veertien-vijftienjarigen. Ik lees nooit, maar dan ook nooit 1D (en honestly, de hoeveelheid 1D is extreem afgenomen - er zijn tijden geweest waar je er echt niet naast kon kijken) en dat geldt voor veel mensen. En er bestaat ook goede 1D - evenzeer als er goede OP bestaat. OP is niet per definitie beter dan fanfic. Verre van - en omgekeerd geldt dat ook niet.


    Je neemt me de woorden uit m'n mond, ya lil' bastard.

    Ik voel me trouwens nog steeds aangesproken als vijftienjarige jep, ben er nog niet helemaal over dat ik al zestien ben maar ik lees wat ik wil. Dat het nu 'simpele 1D-shit' is of een boek uit de shortlist van de Fintro Literatuurprijs, het verandert niets aan iemands kunnen over het schrijven.
    Oh en gewoon dat je het weet, maar zulke uitspraken maken je niet bepaald populairder op Quizlet, je kan hier users mee kwetsen door hier zo licht over te gaan :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Serieus? Wow. Mag dat dan, aangezien je dan met bestaande personen werkt? Wel cool tho, als jouw fanfic dan uitgegeven wordt :Y)


    fifty shades of grey was ooit een fanfic van twilight :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik ga hier maar even niet op reageren, dacht ik zo. :Y)


    Er niet op gaan reageren en niet weten hoe je erop moet reageren zijn twee verschillende dingen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Serieus? Wow. Mag dat dan, aangezien je dan met bestaande personen werkt? Wel cool tho, als jouw fanfic dan uitgegeven wordt :Y)


    Het mag! Er staat wel een disclaimer in de boeken dat het fictieve gebeurtenissen zijn etc. Het mag ook niet gaan om fanficties van series, films, of boeken etc (: omdat je daar met de copyright van de fictieve personages zit n.n

    Je kan altijd op hun site kijken c: welovefanfiction.nl


    soul made of stardust and chaos.

    Capybara schreef:
    (...)

    fifty shades of grey was ooit een fanfic van twilight :]


    Whut? c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya