Wie veel abo's wil op zijn verhalen, moet ervoor knokken. Abo's komen niet uit het niets, abo's komen er na geschreven verhalen, en nog meer geschreven verhalen. Je haalt nu Natascha aan, maar kijk naar haar eerste stories: Fear had er vijf, terwijl dat ook een goed verhaal was. Ik heb nog nooit meer dan vijf abo's gehad, omdat ik mijn verhalen nooit af schrijf.
Schrijven en meer schrijven trekt abo's aan, dus ik zou vooral gewoon doorschrijven.
Daarnaast, met je zin over veertien-vijftienjarigen die enkel simpele 1D willen lezen, maak je jezelf ook niet populair bij de veertien-vijftienjarigen. Ik lees nooit, maar dan ook nooit 1D (en honestly, de hoeveelheid 1D is extreem afgenomen - er zijn tijden geweest waar je er echt niet naast kon kijken) en dat geldt voor veel mensen. En er bestaat ook goede 1D - evenzeer als er goede OP bestaat. OP is niet per definitie beter dan fanfic. Verre van - en omgekeerd geldt dat ook niet.
[ bericht aangepast op 13 april 2016 - 13:43 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried