• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat moment waarop je met je vriendin aan het praten bent over iemand en die persoon plotseling achter je blijkt te fietsen en alles heeft gehoord :3


    <3

    Brandebok schreef:
    Ik heb besloten: geschiedenis in Leiden. Vanavond inschrijven. Nog 22 EC en ik mag studentikoos doen in Leiden! c:


    yay geschiedenis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dude, doe niet alsof je me kent en mijn gedachtengang weet. Je hebt geen idee hoe ik me voel.

    nog 20 minuten... Dan naar huis en 11.22.63 en The Flash kijken.. Heb het gehad met vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Get the hint already.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dropveters in de biologieles, Haribo beertjes in het leerlingbegeleiding gesprek. WILLEN JULLIE ME DIK HEBBEN OF ZO.

    Ik word gek van dat gezoem. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Yes! Eindelijk een hoofdstuk geschreven in een verhaal waar ik al even vast zat. Dat lucht op.
    En nu naar de psychotherapeut. Ik hoop dat ze wat helderheid zal brengen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deze kinderen zijn superirritant


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb er nu al spijt van..


    <3

    Tering kut tyfus drone. Blijf maar lekker hangen in de teringboom. Pleurisding.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik stikte bijna fucking serieus

    Ik zag een heel heel heel leuk jurkje bibij de C&A maar heb m niet genomen omdat ik niet weet of ie me staat. Ondanks dat ik m heb gepast. Ik vind dat soort dingen zo moeilijk eh.
    Maar zaterdag ben ik weer in Emmen maar ik ga de mensen niet meesleuren naar de winkel om mij ff te beoordelen. Das zielig. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik zag een heel heel heel leuk jurkje bibij de C&A maar heb m niet genomen omdat ik niet weet of ie me staat. Ondanks dat ik m heb gepast. Ik vind dat soort dingen zo moeilijk eh.
    Maar zaterdag ben ik weer in Emmen maar ik ga de mensen niet meesleuren naar de winkel om mij ff te beoordelen. Das zielig. :'D

    J a w e l


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    J a w e l


    I second this.


    Happy Birthday my Potter!