• Die mijn karakters van mijn verhaal willen interviewen! Ik had iemand gevonden die dat wel wilde doen, maar ze is helaas maar eens in de twee weken online, dus het gaat een beetje langzaam.

    Nu zoek ik dus tussen de 1 en de 5 mensen die wel wat karakters via pb willen interviewen. Het klinkt misschien stom, maar zo leer ik mijn karakters beter kennen.

    Ik weet toevallig dat een aantal maanden geleden(of misschien al een jaar) iemand ook zo'n topic had en haar karakters liet interviewen, maar ik heb geen idee meer wie dat was. In ieder geval ben ik zelf niet op dit idee gekomen!

    Wat is de bedoeling?
    Als je interesse hebt, dan laat je een berichtje achter. Ik stuur je een pb met een korte beschrijving van het verhaal en de personages. Dan mag jij doen alsof ik dat karakter ben en mag je vragen aan mij stellen. Ik beantwoord ze dan en dan kan je eventueel daar op doorvragen.
    Het zou heel fijn zijn als een paar mensen mij kunnen helpen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat lijkt me leuk en een goede oefening om vragen te bedenken, ik kan dan wel pas morgen aan de vragen beginnen


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wat beurt 't?

    Grapje. Ik wil je heel graag helpen! Niet alleen bij de personages, ook met de verhaallijn, mocht je dat nodig hebben. Zie me als een backup. c:

    Mail me!


    Slightly drunk.

    xClaudiaaa schreef:
    Dat lijkt me leuk en een goede oefening om vragen te bedenken, ik kan dan wel pas morgen aan de vragen beginnen


    Dat is geen probleem(: ik heb momenteel toch geen oplader voor mijn laptop en moet alles via mijn mobiel doen. Echt goed antwoorden kan ik sowieso pas morgen.
    Maar ik zal je al wel vast een samenvatting sturen als je dat goed vind(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat is geen probleem(: ik heb momenteel toch geen oplader voor mijn laptop en moet alles via mijn mobiel doen. Echt goed antwoorden kan ik sowieso pas morgen.
    Maar ik zal je al wel vast een samenvatting sturen als je dat goed vind(:


    Ja, dat is goed!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Peccata schreef:
    Wat beurt 't?

    Grapje. Ik wil je heel graag helpen! Niet alleen bij de personages, ook met de verhaallijn, mocht je dat nodig hebben. Zie me als een backup. c:

    Mail me!


    Liefde (heart2)

    En is goed! Dan stuur ik jou ook even een pb als je dat goed vindt! Super lief^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Liefde (heart2)

    En is goed! Dan stuur ik jou ook even een pb als je dat goed vindt! Super lief^^

    Nee, dat vind ik niet goed, gup. x)


    Slightly drunk.

    Oh ja, dat wil ik echt heel graag doen! c: Lijkt me awesome, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    Oh ja, dat wil ik echt heel graag doen! c: Lijkt me awesome, haha.


    Niiice^^ ik stuur je even een pb'tje!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lijkt me leuk (:


    16 - 09 - '17

    Haha. Ook toevallig Ik heb daarnet nog een fantastische site ontdekt voor ongeveer hetzelfde. 'Chat met jezelf.' :Y) (http://www.chatwithyourself.com/)
    Dan doe je alsof je elkaar schrijft en laat je het personage antwoorden. Ik gebruik dat omdat ik het vervelend vind dat mijn verteller te veel dezelfde toon is bij elk personage en nog te veel als mij klinkt bij 'vertellende stukken.' Zo splits ik dan mezelf af van die persoon en kan ik ze duidelijker als echte mensen voor me zien ipv een schim uit mijn eigen hoofd. Ook sta ik zo beter stil hoe mijn personage in die situatie zouden doen, in plaats wat ik zeg hoe ze moeten reageren, volgens mijn uitgedachte plot die ik niet te veel wil laten domineren.
    Dus misschien een tip. :Y)
    Maar goed, daar vroeg je eigenlijk niet om: wat ik wilde zeggen. Stuur mij maar. Ik help je graag. (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 21:36 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ben ook nog beschikbaar hehe ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    ik gebruik vaak boekjes zoals: een vraag per dag of 1000 vragen aan jezelf.. Dan heb je heel veel soorten vragen ^^
    Ik wil je wel helpen btw :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ga morgen even kijken hoeveel mensen ik nog kan gebruiken en dat gaat iets handiger op mijn laptop^^
    Ik zal morgen dus meer laten weten. Thanks voor de tips ook, iedereen^^ Q'ers zijn geweldig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat ik nog twee mensen erbij aan kan(ik moet namelijk lang nadenken over elke vraag en anders is het te veel.)
    Maar misschien is het slim om even het thema van het verhaal te vertellen, zodat mensen weten of dat thema hun ligt.
    Het verhaal speelt zich af in de niet al te verre toekomst waar de aarde zo ver is opgewarmd dat het echt gevaarlijk wordt. In het verhaal volgen we dus een aantal vluchtelingen die opzoek gaan naar veiligere plekken.
    Ik weet niet of het echt onder iets kan vallen. Misschien 'science fiction' of zo, maar ik heb geen idee.

    Zijn er mensen die zich hierin interesseren en mij nog willen helpen?;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stuur mij maar (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.