• Ik ben bezig met een onderzoek naar de behoefte van lotgenotencontact bij naasten van mensen met psychische problemen. Het kan best moeilijk zijn als je je in deze situaite bevind en ik wil me inzetten om hier meer mee te doen. Ik werk zelf met deze mensen en geef hier cursussen over op stage. Ik wilde eerste mijn onderzoek alleen op deze mensen richten, alleen toen bedacht ik dat ik op die manier niet een breed genoeg beeld zou krijgen omdat dit mensen zijn die al een organisatie hebben gevonden.

    Als je te maken hebt met psychische problemen in je omgeving, en je hier wat over kwijt wilt, wil ik je vragen om deze enquete in te vullen.

    Als je vragen hebt over het onderwerp, kan je die altijd bij me stellen. Ik weet er vrij veel vanaf. Ook eventuele handige website en organisaties.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik zal eens vragen of mijn ouders/vriend dit in willen vullen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    I filled it in, maar ik vind de vraagstelling niet helemaal juist tbh. Zo wordt mij gevraagd over aan welke vorm van lotgenotencontact ik behoefte zou hebben terwijl ik eerder heb ingevuld dat ik er geen behoefte aan heb. Ook de vraag wat ik mis bij het lotgenotencontact, allemaal dingen die impliceren dat ik A) behoefte aan lotgenotencontact heb en B) er al mee te maken heb gehad, which I didn't :).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was dus bezig met de vragenlijst, maar ik heb m weggeklikt. Sorry, maar sommige vragen waren zo raar gesteld of klopten niet in mijn ogen dat ik het maar weggeklikt hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HANAYA schreef:
    I filled it in, maar ik vind de vraagstelling niet helemaal juist tbh. Zo wordt mij gevraagd over aan welke vorm van lotgenotencontact ik behoefte zou hebben terwijl ik eerder heb ingevuld dat ik er geen behoefte aan heb. Ook de vraag wat ik mis bij het lotgenotencontact, allemaal dingen die impliceren dat ik A) behoefte aan lotgenotencontact heb en B) er al mee te maken heb gehad, which I didn't :).

    Chaerin schreef:
    Ik was dus bezig met de vragenlijst, maar ik heb m weggeklikt. Sorry, maar sommige vragen waren zo raar gesteld of klopten niet in mijn ogen dat ik het maar weggeklikt hebt.


    Er is denk ik ergens iets mis gegaan met het systeempje van het doorklikken, ik zal er meteen naar kijken. dankjewel voor de feedback;)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Deze enquete is niet geactiveerd.

    Je bent vast bezig met bewerken? Ik probeer het later nog wel eens ^^

    Stuur me anders even een berichtje als de enquête weer beschikbaar is , Vul m graag voor je in!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja zit in de familie haha maansmiley

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 14:09 ]


    i put the fun in funeral

    Ugh technologie

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 14:09 ]


    i put the fun in funeral

    Trees schreef:
    Deze enquete is niet geactiveerd.

    Je bent vast bezig met bewerken? Ik probeer het later nog wel eens ^^


    Als het goed is werkt hij weer en kloppen de vragen beter. Anders hoor ik het uiteraard graag.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wat goed dat je je hierin wilt verdiepen! Ik heb de enquête gelijk ingevuld, succes met je verdere onderzoek!

    Mt, ik vul het later in


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Gezien het over mensen in je familie gaat en niet vrienden, zijn de vragen voor mij toch ietwat lastig en heb ik hem maar weggeklikt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded