Ik ben niet zo'n fan van the hungergames, maar de inhoud op zich vind ik wel erg leuk klinken. Ik snap wel dat je zegt dat je het niet zou schrijven als je geen lezers zou hebben. Ik zou mezelf een beetje nutteloos vinden en zou het zonde vinden van al mijn tijd, als niemand het te zien krijgt, hoe leuk het ook is, dat gevoel zou ik toch hebben. Maar ik zou eigenlijk niet te veel inzitten met lezers. Het is echt niet moeilijk om aan lezers te komen. De verhalen die weinig lezers hebben zijn meer de verhalen waaraan amper wordt geschreven. Dat heb ik toch bij mezelf ontdekt. In periodes en aan verhalen waarin/waaraan ik veel schrijf krijg ik best snel abo's bij en wanneer ik voor een grote periode amper tot niet schrijf stagneren ze. Het is niet zo'n kwestie van inhoud: prachtige verhalen kunnen bijvoorbeeld maar 3 abo's hebben omdat er amper aan geschreven wordt. De hele site staat hier bomvol van de verhalen dus je moet gewoon wat zichtbaar zijn. Als je er graag en veel aan schrijft dan wordt je sowieso zichtbaar via de voorpagina, de top... Gewoon doen, die lezers komen echt wel vanzelf wanneer je er mee bezig bent. (:
[ bericht aangepast op 10 april 2016 - 9:36 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.