• Hi ik heb leuke ideetjes voor m'n quizje nodig, ik heb al 2 delen.. Ik wil graag snel aan deel 3 beginnen, aleen ik heb niet zoveel ideetjes meer, das zo balen.. xD.. Maar oke ik zal het laaste van deel 2 even hier zetten

    De meisjes zwaaien nog even snel naar de jongens en pakken hun pedels en beginnen met roeien, niet te hopen dat we op onze donder krijgen van Barbara, de meisjes grinneken en zetten de kano op het strandje en lopen richting hun hut, daar zitten hun zusjes verbaast toe te kijken als ze hun zussen samen zien lachen.. "Waar waren jullie nou?? Uhmm aan de overkant, maar vertel dit nooit veder!Oké, oké, zeg nou!" zegt Leila ongeduldig. "Nou.. Wij waren bij-" zegt Mona, maar voor ze haar zin af kan maken, roept Xav al "DE JONAS BROTHERS!" en iedereen kijkt haar aan. "Euh.. Ja zij zijn koel ofzo." zegt ze dan maar, om de op haar gevestigde aandacht weg te wuiven. "Wat?" zegt Xavina droog."Patat."..Barbara komt de hut in wandelen en praat even met de meiden waar ze waren, snel verzinnen ze een smoes dat ze verdwaald waren.."Meiden volgende keer dit mee nemen zegt Barbara met een glimlach, Mona en Xav knikken en doen de deur weer dicht, opeens zwaait de deur open, daar staat Elle opeens voor hun neus, wat moet die kakkerige kut huppel nu weer zegt Xavina iets te hard

    Al jullie ideetjes zijn welkom, ik kies gewoon wat uit, of misschien wel allemaal dat ik ze samen voeg.. xx


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    JA!! die sirie maak ik lekker,, en die meiden moeten met mij,, Elle Ruzzie krijgen :D en dan moet Elle gelijk krijgen [A]


    Dunno ><