Zoals de titel al zegt, mijn moeder heeft borstkanker en dat weet ik nu al....twee, drie weken? Het besef van tijd met dit soort dingen ontgaat je helemaal, dat is een ding wat ik jullie alvast kan melden.
Het 'goede' nieuws echter is dat ze in een voorstadium zit zoals ze dat dan noemen en dat ze eerst een operatie kan krijgen. Als we geluk hebben hoeft ze alleen die operatie en voor de rest niks, maar helaas is mijn moeder nog redelijk 'jong' voor borstkanker en dat betekent dat cellen zich sneller vermenigvuldigen, zo ook de foute cellen. We zullen dus moeten afwachten en helaas voor mij moet mijn moeder op 15 April onder het mes, op mijn verjaardag. Dat begrijp ik wel en daar kan ik mee leven, maar ik wil gewoon heel graag die dag met haar een stukje taart eten en de cadeautjes uitpakken zoals we dat normaal ook zouden doen.....ik waardeer die kleine dingen. Ik weet echter niet of dit mogelijk is, want ze krijgt op de dag zelf pas te horen hoe laat ze geopereerd word en de bezoekuren zijn niet spetterend lang (daarnaast is het maar de vraag hoe wakker ze is en of ze mag/kan eten).
En ik ben weer onzin aan het typen, maar ik weet in godsnaam niet wat ik hier überhaupt moet typen en ik heb dit al zo lang uitgesteld om het hier te vertellen want aan de ene kant wil je graag praten met mensen, maar aan de andere kant wil je niet dat mensen je zielig vinden of zeggen dat je zeurt of ze lastig vallen en meh. Ik wou het in ieder geval even kwijt. Dus...ja.
[ bericht aangepast op 8 april 2016 - 14:50 ]
You were born original, don't die as a copy.