Ik heb al redelijk lang last van roos, al zo'n 5 jaar nu denk ik? Ik stopte toen het erger werd met 'gewone' shampoo en ging Neutral shampoo, dus zonder parabenen enzo gebruiken. Dat verminderde het heel erg, en op een gegeven moment ging ik Neutral Anti-Dandruff/Anti-Roos shampoo gebruiken, dat deed het heel goed. Maar sinds een aantal maanden (een stuk of 5, idk precies), wordt het weer steeds erger. Voorheen was het altijd 'weg' na een wasbeurt en kwam het pas na een of twee dagen weer langzamerhand terug. Nu heb ik gewoon altijd last van die schilfertjes, het maakt niet uit of ik net gedoucht heb, het is er gewoon. Ik vind het echt heel vervelend, want 't doet ook gewoon pijn aan m'n hoofdhuid enzo, soms zijn het echt grote 'klonten' schilfers die dan loskomen en dan denk ik "Oh, ja, fijn." maar m'n hoofdhuid doet nu heel erg veel pijn als ik m'n haar borstel ofzo. Ik heb al drie verschillende borstels uitgeprobeerd, maar ja, dat lost het niet op maar verergert het ook niet, dus het ligt niet aan de borstels, denk ik dan.
Heeft een van jullie tips tegen roos? Of een goede antiroosshampoo ofzo?
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly