• Nouja lieve mensen danke voor het klikken ofzo.
    Nouja ik zit dus met een groot probleem.
    Ik haat iemand in mijn klas met het diepste van mijn hart.
    Vroeger konden we elkaar niet uitstaan, vanaf vorig jaar konden we het goed met elkaar vinden, en dit jaar kan ik haar kop er wel afhakken.
    Oké ik heb vrienden op Netlog en Quizlet, en sommige heb ik al eens gezien op een concert, en sommige niet. Maar we maken nu al plannen voor dé ontmoeting.
    Nouja zegt dat stom kind dat ik uit mijn droom moet stappen en ze 'scheld' mijn hele goeie quizletvriendjes uit omdat een een 'groot' voorhoofd zou hebben.
    Sry maar 'vrienden' doen dat niet.
    Onze vriendschap op quizlet saboteerd zo ook min of meer om over me te roddelen hoe stom ze ons wel niet vind. (Hier The Idiots)
    Ook lacht ze me uit met stomme fouten bij mij VRIENDEN, om zo in de belangstelling te kunnen staan.
    Ik probeer haar hierdoor te ontwijken, en nu speelt zij het slachtoffer door wat zielig te beginnen doen.
    Maar nu zit ik met een groot probleem.
    Door mijn haat voor haar begin ik haar een beetje belachelijk te maken bij mij vrienden, wat opzich niks is want zij haten haar ook. Maar toch heb ik er telkens spijt van omdat ik dan precies op haar begin te lijken.
    BUT I DON'T WANNA BE LIKE HER!

    I don’t care what you think,
    As long as it’s about me
    The best of us can find happiness
    In misery


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, zo af en toe is de neiging haar terug te pakken groot. Ik zou proberen haar op afstand te houden en erg afstandelijk te doen. En als ze weer over de scheef gaat; recht door zee zeggen, open kaart spelen, hopsakee. Laat ook heel duidelijk merken dat je niet valt voor het kinderachtige gedrag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zeg waar het op staat!
    Je laat je toch niet doen??!
    Dat kind zit nog steeds in haar jeugd, het moet echt volwassen worden.
    Zeg gewoon waar het opstaat, en als ze het nie wilt snappen, laat dan maar.
    Daar is geen hoop meer voor.


    death to the one at the end of the serenade.