• Ah yes, want het lucht je hart is gesloten omdat sommige mensen perse hun zin moet hebben. Voel je maar aangesproken ja (cat)

    Het valt mij steeds meer op dat er de laatste echt gemene opmerkingen gemaakt na elkaar. En nee, ik ben hier niet om de heilige uit te gaan hangen want ik heb vaak zat ruzies gemaakt op het forum maar ik vind het wel heel knap dat jullie het voor elkaar hebben gekregen om een of-topic te laten sluiten. In een of-topic kan je namelijk alles zeggen zolang je het maar normaal doet...

    Ik weet niet zo goed waarom ik dit topic aanmaak maar het LJH was al gesloten voordat ik kon zeggen dat ik vind dat er heel kinderachtig gedaan werd. Ik denk ook dat er gewoon veel meer naar mensen geluisterd gaan worden als we eens allemaal de moeite te doen om adem te halen en rustig te reageren.

    Dat was het, ik geef graag mijn mening en misschien zit er niemand op te wachten maar ik moest het ergens kwijt. Het enige wat mij oprecht boeit is dat ik wil dat het LJH gewoon weer open gaat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    (...)

    En het OMG-topic. Komt daar ook weer leven in.

    Of het grote zeik topic. Die is er ook nog steeds.

    Blades schreef:
    Ja lol sorry mensen het begon wel een beetje met mij.
    All I tried was to get some peace because I was tired of this shit.

    Mijn bedoelingen was niet negatief dat zeker niet.

    Als je zo gaat doen, kan ik beter mijn excuses aanbieden, want ik reageerde op. Maar het is nu eenmaal gebeurd, dus zoveel maakt het voor mij niet uit. Het is ergens ook wel goed dat het topic gesloten is, want nu komen er andere topics meer tot leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wat gebeurd er allemaal ik snap er niks van :[
    Ik kom nooit in het LJH topic


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het wel goed dat het LJH gesloten werd. Goede tijd om er eens over na te denken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom word er dan een LJH topic gemaakt als mensen toch alleen maar op elkaar gaan zeuren?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    CanisRupus schreef:
    Waarom word er dan een LJH topic gemaakt als mensen toch alleen maar op elkaar gaan zeuren?


    Een Q'er en het lhj zijn eigenlijk een beetje getrouwd met elkaar, wonen samen in een minieme flat. Er zijn zeker soms ergernissen, maar een Q'er kan niet zonder zijn/haar liefste ljh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Een Q'er en het lhj zijn eigenlijk een beetje getrouwd met elkaar, wonen samen in een minieme flat. Er zijn zeker soms ergernissen, maar een Q'er kan niet zonder zijn/haar liefste ljh.
    precies

    Omg, ik heb certainly iets gemist, gelukkig maar.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 11:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste