• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    You know what, ik organiseer een knuffelfeestje en jullie zijn alle drie uitgenodigd :Y)


    Slightly drunk.

    Helicoprion schreef:
    Civil war spoiler
    Haha, een vriendin van me weet niet dat de Cap waarschijnlijk dood gaat gaan. Ik zei haar dat hij in een van de deadpool comics door is, en ze zei tegen mij dat hij niet dood kon gaan en dat ze uitzag naar de nieuwe film. Oeps. :W

    Reactie op een Civil War spoiler
    Ik vergeet telkens dat ik al weet dat Cap hoogstwaarschijnlijk dood gaat. :W Iedere keer zie ik weer ergens een poster van de nieuwe film en weet ik instinctief dat ik er helemaal niet klaar voor ben om die film te zien, maar de helft van de tijd kan ik niet echt plaatsen waarom dat nou zo is, lol.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uitlokken en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peccata schreef:
    You know what, ik organiseer een knuffelfeestje en jullie zijn alle drie uitgenodigd :Y)


    Yush :Y) Ik neem de chips wel mee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Yush :Y) Ik neem de chips wel mee

    Ugh verleidingen enzo, ik probeer af te vallen...


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ugh verleidingen enzo, ik probeer af te vallen...


    Diet-chips? Ik zal het uitvinden en meenemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spongekip schreef:
    (...)
    Reactie op een Civil War spoiler
    Ik vergeet telkens dat ik al weet dat Cap hoogstwaarschijnlijk dood gaat. :W Iedere keer zie ik weer ergens een poster van de nieuwe film en weet ik instinctief dat ik er helemaal niet klaar voor ben om die film te zien, maar de helft van de tijd kan ik niet echt plaatsen waarom dat nou zo is, lol.


    Reactie op een reactie op een Civil War spoiler
    Ja, ik ook steeds. Ik ga echt bleiten als een klein kind denk ik. Ik zie altijd van die grappige foto's en tekeningen in afwachting van de film, maar eigenlijk zie ik er ook een beetje tegen op. Ik wil de film ook niet spoilen voor die vriendin, maar ik wil haar er ook op voorbereiden en ik ben in tweestrijd.


    What would Emma do?

    Chaerin schreef:
    (...)
    Als je dit hebt gelezen van mij, heb je ook vast wel de vorige gelezen. 'Laat gewoon ieder met rust en als iemand fake is, laat de moderators dat afhandelen en anders ga je zelf maar bij de crew.' Daar zit toch wel zeker een verschil in. Irritatie zie ik eronder dat mijn ouders met mijn leven proberen te bemoeien. Haat is dat je iets of iemand een neiging het om te kwetsen/vernietigen of weet ik veel. Ik zie dit zeker onder haat, omdat het nog niet gestopt is en het duurt dan ook zinloze weken lang. Maar verder ga ik er niet meer op reageren.


    'meh'

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 19:08 ]


    i put the fun in funeral

    Iroquois schreef:
    (...)

    Diet-chips? Ik zal het uitvinden en meenemen.

    Als het je lukt zal ik een story aan je wijden c:

    Oh wacht, die dingen bestaan al en heten rijstwafels c:

    Jongens denk aan jullie bloeddruk dank u, ik wil niet graag mijn EHBO skills in de praktijk brengen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 19:04 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Als het je lukt zal ik een story aan je wijden c:

    Oh wacht, die dingen bestaan al en heten rijstwafels c:


    Of groente chips haha.


    En meiden, mijn laatste bericht, kan dit echt niet even ergens anders? Er worden users geconfronteerd met deze berichten die niet het hele verhaal weten (ik ben er een van) en het is niet de bedoeling dat men na het horen van 1 verhaal partij gaan trekken lijkt me. Dat is voor niemand leuk, het is nergens voor nodig en het bevorderd de situatie totaal niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Peccata schreef:
    You know what, ik organiseer een knuffelfeestje en jullie zijn alle drie uitgenodigd :Y)


    Jaaaaaaa! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Loebas schreef:
    Oh please. :W

    "Mensen aanspreken op hun spelfouten is onaardig". Dan ben ik de duivel mwoehahaha ik kom jullie pakkennn...!! *insert ugly face*


    Slightly drunk.

    Iroquois schreef:
    En meiden, mijn laatste bericht, kan dit echt niet even ergens anders? Er worden users geconfronteerd met deze berichten die niet het hele verhaal weten (ik ben er een van) en het is niet de bedoeling dat men na het horen van 1 verhaal partij gaan trekken lijkt me. Dat is voor niemand leuk, het is nergens voor nodig en het bevorderd de situatie totaal niet.

    Thank you.

    Iroquois schreef:
    (...)

    Of groente chips haha.


    En meiden, mijn laatste bericht, kan dit echt niet even ergens anders? Er worden users geconfronteerd met deze berichten die niet het hele verhaal weten (ik ben er een van) en het is niet de bedoeling dat men na het horen van 1 verhaal partij gaan trekken lijkt me. Dat is voor niemand leuk, het is nergens voor nodig en het bevorderd de situatie totaal niet.


    nou moet je niet de taak van de moderators over gaan nemen hoor dat kan echt niet


    i put the fun in funeral