• Hoi, ik wou jullie mijn voortgang laten zien van de comic stijlen die ik maak.
    Ik begon met een soort van eigen stijl na maanden lang tekenen had ik mij gefocust op een professionele comic
    Dus compleet uitgewerkt.

    mijn eerste werk



    Mijn uitgewerkte werk.



    Ik denk dat ik de stijl nu wel een beetje beheers.
    van vinden jullie? c:

    Ziet er echt goed uit! Wauw, ik wou dat ik zo goed kon 'tekenen'!!


    I like people who smile when it's raining.

    Ik zat naar die eerste afbeelding te kijken en toen dacht ik: "Dat ziet er goed uit," en toen bleek dat er nog een tweede afbeelding was. Die ziet er nog beter uit.


    ©1998

    Prachtig!


    16 - 09 - '17

    Echt super knap en mooi!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Echt super knap en mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gorgeous!

    Ik vond het "eerste werk" al helemaal geweldig, maar voor het uitgewerkte werk heb ik geen woorden. Chapeau, it looks great :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Thank you sweeties

    Er is veel progress te zien, maar om eerlijk te zijn, beheers je het nog niet helemaal. Wat het meeste opvalt, is dat je niet helemaal weet hoe kledingstukken 'werken'. De vouwen en kreukels kloppen niet. Hetzelfde geldt voor het haar. Ga echt opzoek naar hoe alles werkt, teken vanaf referentie als je er nog niet bekend mee bent.
    Qua anatomie kan ik niet veel zien, aangezien de tweede alleen een hoofd van de zijkant. Maar gebruik referenties. En dan het liefst foto's of realistische schetsen, zo leer je ook een beetje de anatomie beheersen en dan kan je altijd nog je mensen stijleren.
    Ga ook op onderzoek naar kleurentheorie en values en een hele belangrijke: compositie. Kleurgebruik is hier niet slecht, maar er kan geoefend worden met values. Bijvoorbeeld de achtergrond kan veel gedesatureerder, zodat het mannetje meer naar voren popt. Zo speel je ook met perspectief.
    Sorry als je hier niet op zat te wachten ;-;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow, wow, wow!
    Je bent er erg goed op vooruit gegaan! Awesome.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauwie! Ik vond de eerste al zo mooi, en toen zag ik de tweede, prachtig.


    <3

    Pelekai schreef:
    Er is veel progress te zien, maar om eerlijk te zijn, beheers je het nog niet helemaal. Wat het meeste opvalt, is dat je niet helemaal weet hoe kledingstukken 'werken'. De vouwen en kreukels kloppen niet. Hetzelfde geldt voor het haar. Ga echt opzoek naar hoe alles werkt, teken vanaf referentie als je er nog niet bekend mee bent.
    Qua anatomie kan ik niet veel zien, aangezien de tweede alleen een hoofd van de zijkant. Maar gebruik referenties. En dan het liefst foto's of realistische schetsen, zo leer je ook een beetje de anatomie beheersen en dan kan je altijd nog je mensen stijleren.
    Ga ook op onderzoek naar kleurentheorie en values en een hele belangrijke: compositie. Kleurgebruik is hier niet slecht, maar er kan geoefend worden met values. Bijvoorbeeld de achtergrond kan veel gedesatureerder, zodat het mannetje meer naar voren popt. Zo speel je ook met perspectief.
    Sorry als je hier niet op zat te wachten ;-;

    Zou je een voorbeeld willen geven als jij het nou "zo goed beheerst" dat je het recht hebt om mensen ermee af te kraken.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Beiden zijn echt tof!!


    Pretty is just a pretty word.

    Geardon schreef:
    (...)
    Zou je een voorbeeld willen geven als jij het nou "zo goed beheerst" dat je het recht hebt om mensen ermee af te kraken.


    Ze geeft toch tips? Alleen maar fijn linkt mij toch, omdat je van feedback en kritiek alleen maar beter kan worden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Geardon schreef:
    (...)
    Zou je een voorbeeld willen geven als jij het nou "zo goed beheerst" dat je het recht hebt om mensen ermee af te kraken.
    Geez, zou jij eerst meer kunnen verdiepen over het artist gebied voordat jij zo'n domme opmerking maakt?

    Wat Pelekai zegt is echt het beste wat een artist kan krijgen. Wij doen volgens mij alle 3 dezelfde opleiding en we weten allemaal dat we meer hebben aan kritiek dan aan mensen die altijd maar ''mooi'' zeggen. Kritiek is wat een artist beter maakt.

    En toevallig heb ik ook wat werk van haar gezien en zij beheerst de techniek wel goed :')

    Ontopic: Ik ken je nu al zo lang en ik zie telkens dat je weer beter wordt. Ga zo door met oefenen en later zit je gewoon bij Ubisoft/ND je weet < 3

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 10:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.