• He all!

    Show-off time! De zomer begroet mij met zon, ik begroet de zomer met wieletjes en een plankie (':.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie long- en/of skateboards! Post ze hier en maak anderen jaloers (of word zelf een beetje jaloers...)


    Ikzelf doe aan longboarden, en heb de surfer van riviera (kraken design). Heb geen foto van hoe zij/hij/het er nu uitziet, maar je kunt het zien in de foto. Heb er zelf roadrippers onder van 7mm (of 7.2... ik weet het zo gauw niet). Niet die knalrooien ;')

    Poll-time C:


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Yassss, MT!

    Ik heb zelf zowel een longboard als een skateboard, maar die laatste gebruik ik niet echt meer omdat er hier geen skatebaantjes in de buurt zijn en voor cruisen is een longboard toch wat geschikter


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Yassss, MT!

    Ik heb zelf zowel een longboard als een skateboard, maar die laatste gebruik ik niet echt meer omdat er hier geen skatebaantjes in de buurt zijn en voor cruisen is een longboard toch wat geschikter

    Ja, dat is best lastig te vinden in NL helaas :/
    Genoeg plekken om lekker te longboarden, maar voor skateboarden...? En als er een goeie baan is, is het meestal behoorlijk druk op een goeie dag!


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ik doe aan pennyboarden haha althans niet echt meer that shit is still hard tho :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Altrados schreef:
    (...)
    Ja, dat is best lastig te vinden in NL helaas :/
    Genoeg plekken om lekker te longboarden, maar voor skateboarden...? En als er een goeie baan is, is het meestal behoorlijk druk op een goeie dag!


    Maar ja ik woon dan ook in een gehucht haha, we hebben niet eens 'n supermarkt hier dus dat zegt genoeg. En ja, echte skateparken ben ik lang niet goed genoeg voor (ik heb dat nog nooit gedaan tho omdat ik nooit heb kunnen oefenen, en om dan meteen 'n skatepark te pakken...)

    Afgelopen zomer was ik in Berlijn en daar heb ik over de oude start- en landingsbaan kunnen cruisen. Heerlijk. Nu heb je in NL ook de oude vliegbasis van Soesterduinen, maar het is niet echt duidelijk omschreven hoe het zit. Ik ga n's een keer alles uitvogelen en daar dan cruisen hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeeeh MT! Ik longboard en ik zal straks eens een foto plaatsen of zo.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    mikelljakson schreef:
    Ik doe aan pennyboarden haha althans niet echt meer that shit is still hard tho :')


    This haha. Ik had zo'n board, omdat ik dan naar Leeuwarden ging, want een vriendin van mij die daar woont had een longboard. Nu heeft zij die dus weggedaan en ik heb er niet heel veel tijd voor, maar mijn zusje heeft nu ook een longboard dus misschien dat ik dit jaar hem er weer bij pak c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik doe geen van beiden, maar ik vind het wel altijd leuk om erover te lezen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stevenson schreef:
    (...)

    Maar ja ik woon dan ook in een gehucht haha, we hebben niet eens 'n supermarkt hier dus dat zegt genoeg. En ja, echte skateparken ben ik lang niet goed genoeg voor (ik heb dat nog nooit gedaan tho omdat ik nooit heb kunnen oefenen, en om dan meteen 'n skatepark te pakken...)

    Afgelopen zomer was ik in Berlijn en daar heb ik over de oude start- en landingsbaan kunnen cruisen. Heerlijk. Nu heb je in NL ook de oude vliegbasis van Soesterduinen, maar het is niet echt duidelijk omschreven hoe het zit. Ik ga n's een keer alles uitvogelen en daar dan cruisen hehe


    Awesome, zou ik ook wel willen doen! Heerlijk. MOcht je ooit met een club richting Soesterduinen gaan en je wil onbekenden mee hebben, hoor ik het graag ;')
    En idd, om dan meteen op een hele openbare plek te gaan skaten... Dat is wel een hele hoop haha! Had ik zekers niet gedaan (;

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 11:48 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Chaerin schreef:
    Ik doe geen van beiden, maar ik vind het wel altijd leuk om erover te lezen c:


    Nooit willen proberen? Het is egt heerlijk vind ik zelf. Pak liever mijn board dan mijn fiets, maar vind het nog steeds eng om door de stad te rijden... DUs meestal pak ik toch de fiets d:


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    (...)

    Nooit willen proberen? Het is egt heerlijk vind ik zelf. Pak liever mijn board dan mijn fiets, maar vind het nog steeds eng om door de stad te rijden... DUs meestal pak ik toch de fiets d:

    Ik woon in een drukke dorp, vlakbij Utrecht, dus ik denk niet dat dat hem gaat worden. En daarbij, ben ik best wel een pussy wat dat betreft, want na het ongeluk dat ik mijn rug eens gebroken heb (door iets anders) durf ik eigenlijk geen maatregelen te nemen en extra voorzichtig. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is niks voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT! Ziet er gaaf uit! Ik wil van de zomer ook gaan skateboarden of longboarden, het lijkt me allebei gaaf! Maar dan zou ik ook eerst echt 10km moeten reizen voordat ik ergens kom waar ik normaal kan skaten. Ik twijfel nog tussen een skate- en longboard.

    Altrados schreef:
    (...)

    Awesome, zou ik ook wel willen doen! Heerlijk. MOcht je ooit met een club richting Soesterduinen gaan en je wil onbekenden mee hebben, hoor ik het graag ;')
    En idd, om dan meteen op een hele openbare plek te gaan skaten... Dat is wel een hele hoop haha! Had ik zekers niet gedaan (;


    Nja de enige die ik ken die longboard is m'n zusje maar die kan 't niet. Als ik er heen ga is het waarschijnlijk met m'n ouders aangezien 't een eindje rijden is haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly