• Doen of niet? Mijn haar is echt superdik. Een staart zit daardoor niet lekker en een knot is vrij onmogelijk. Dus - uitdunnen. Maar ik heb wel een hele mooie slag erin zitten en ik ben bang dat als ik het laat uitdunnen dat het heel erg sluik wordt? Sowieso ben ik bang dat dat eruit gaat als ik er een stuk af laat knippen. Is dat zo? Iemand ervaring?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ikzelf heb ook haar met een slag erin en deel die angst dat die eruit gaat, wanneer ik naar de kapper ga :') Vaak duurt het bij mij enkele weken voordat die er weer in terug komt, als ik een stuk(je) heb laten afknippen. Daarom stel ik het ook steeds uit, haha. Mijn puntjes beginnen nu weer te splijten, maar ik wil niet :c
    Verder heb ik geen ervaring met uitdunnen, dus daar kan ik je niet mee helpen (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zelf heb ik volgens mij ook een slag in mijn haar en als ik bij de kapper ben, laat ik het meestal uitdunnen. Voor zover ik weet, verdwijnt de slag in je haar niet als je het laat uitdunnen.

    Je kunt het altijd nog aan je kapper vragen, als je echt zekerheid wil.


    Physics is awesome

    Ik laat het altijd flink uitdunnen omdat ik zelf ook onmeunig dik haar heb. Bij mij blijft de slag nog steeds wel. Wat je gaat krijgen is dat je haar mooier gaat zitten omdat het niet zo zwaar meer is. Eigenlijk zou de slag dan ook niet minder moeten worden. Informeer eens bij je kapper zou ik zeggen. Die kunnen je vaak het best vertellen of het werkt bij jou haartype en hoe het dan gaat vallen. (:


    The truth is out there.

    Ik heb vroeger jaren lang mijn haar uitgedund. Bij mij verdween de slag in mijn niet echt. Ik weet niet echt hoe ik het moet omschrijven, maar het zag er niet geweldig uit . Maar ja, dat is mijn haar :'D. Van anderen mensen heb ik gehoord dat ze slag niet verdwijnt. Ik zou het voor de zekerheid aan de kapper vragen.


    Seasons will change, but I shall remain