• Hallo aquariumvriendjes!

    Op 15 mei, ben ik een half jaartje samen met mijn Guppyvriend en om dat te vieren, wil ik hem verrassen met allerlei kleine maar lieve gebaren. Omdat hij een heel onzeker visje is, ben ik langs de winkel gezwommen en heb ik daar een houten kistje gekocht in de vorm van een hartje. In dat kistje, wil ik 100 papiertjes steken met redenen waarom ik verliefd op hem ben en waarom hij zo geweldig is.
    Nu lijkt het me zo dom om dat af te geven en verder niets.
    Daarom vroeg ik me af of jullie soms nog leuke ideetjes hebben die ik kan combineren. Ik ben namelijk erg slecht in het verzinnen van cadeautjes.

    Wat ik jullie alvast wel kan vertellen over mijn Guppyvriendje is dat hij binnenkort een opleiding doet voor politie vispecteur en dat hij dol is op airsoften. Hij is, net als mij, dol op Schotse muziek en gaat in september leren doedelzak spelen. Verder is hij een grote fan van de Antwerpse voetbalploeg en vist hij samen met zijn broers op karpers. Ook is hij een hele grote dierenvriend, alleen is hij bang van slangen.
    Geen idee of dit helpt om leuke cadeautjes te bedenken dat ik af kan geven in mei.

    Dus laat die grijze massa eens werken in jullie vissenhoofdjes en brainstorm even met mij mee in de zoektocht naar leuke cadeautjes die ik in een mand kan steken. Dit is trouwens géén aprilgrap. Nee serieus, het is echt geen grap.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mmh misschien een Schotse muziekdisc? Of is er misschien dit jaar een wedstrijd die door de Antwerpse voetbalploeg word gespeeld en daar wedstrijdkaartjes voor kopen? Of spulletjes voor het vissen die hij nodig heeft? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik denk dat we je beter zouden kunnen helpen mochten we weten hoeveel parels je budget is...
    Je kan hem een kilt kopen... :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Koop een goudvis voor hem.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 14:49 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dat is zoooooo schattig, dat kistje met al de redenen waarom je verliefd op hem bent!

    Kan je hem niet een mooi boek geven? Niet persé een leesboek, maar bijvoorbeeld een boek over iets dat hem interesseert? Mijn vriend houdt erg van (stoom)treinen dus ik heb hem een boek met foto's (en natuurlijk ook informatie) van de Belgische spoorwegen tijdens WOI gegeven.
    Je kan ook altijd trakteren op een lekker etentje natuurlijk (:


    The soul needs autumn.

    Smal schreef:
    Ik denk dat we je beter zouden kunnen helpen mochten we weten hoeveel parels je budget is...
    Je kan hem een kilt kopen... :Y)

    Een kilt is wel héééél veel parels :')


    Saorsa schreef:
    Dat is zoooooo schattig, dat kistje met al de redenen waarom je verliefd op hem bent!

    Kan je hem niet een mooi boek geven? Niet persé een leesboek, maar bijvoorbeeld een boek over iets dat hem interesseert? Mijn vriend houdt erg van (stoom)treinen dus ik heb hem een boek met foto's (en natuurlijk ook informatie) van de Belgische spoorwegen tijdens WOI gegeven.
    Je kan ook altijd trakteren op een lekker etentje natuurlijk (:

    Ja ik wilde eerst een privé sauna voor ons tweetjes boeken maar blijkbaar was dat zijn idee al.
    Boeken leest hij eigenlijk niet. Hij heeft er de concentratie niet voor en doet het ook niet graag omdat hij veel te veel last heeft van dyslexie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Smal schreef:
    Ik denk dat we je beter zouden kunnen helpen mochten we weten hoeveel parels je budget is...
    Je kan hem een kilt kopen... :Y)


    Bedoel je niet soms een kieuwlt? (cat)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 16:11 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Bedoel je niet soms een kieuwlt? (cat)

    Badum tsss. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Guppy schreef:
    (...)
    Badum tsss. :'D


    Badum fsss (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ok, ik denk dat ik weet wat ik nog in mijn cadeaumandje kan steken.
    Mijn vriend is een beetje aan de gelovige kant en draagt een ketting in de vorm van een kruis.
    Het ziet er eigenlijk een beetje uit zoals onder de spoilerknop, maar dan zonder die rare uitsteeksels aan het kruis zelf. Het zijne is kapot gegaan en ik weet dat hij opzoek is naar een nieuwe, alleen weet ik niet waar je het kan vinden.
    Dit model heb ik gevonden bij bol.com maar ben er niet zo tevreden van. Weet iemand waar je iets als dit kan kopen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Guppy schreef:
    Ok, ik denk dat ik weet wat ik nog in mijn cadeaumandje kan steken.
    Mijn vriend is een beetje aan de gelovige kant en draagt een ketting in de vorm van een kruis.
    Het ziet er eigenlijk een beetje uit zoals onder de spoilerknop, maar dan zonder die rare uitsteeksels aan het kruis zelf. Het zijne is kapot gegaan en ik weet dat hij opzoek is naar een nieuwe, alleen weet ik niet waar je het kan vinden.
    Dit model heb ik gevonden bij bol.com maar ben er niet zo tevreden van. Weet iemand waar je iets als dit kan kopen?



    Etsy?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Etsy?

    Is dat een betrouwbare site?
    Ik ken het namelijk niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Make him food ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Make him food ;o

    En hem een voedselvergiftiging geven zeker? :'D
    Hell no, ik ben echt een ramp in de keuken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Guppy schreef:
    (...)
    Is dat een betrouwbare site?
    Ik ken het namelijk niet.


    Etsy is een soort wereldwijde marktplaats!=3 Je hebt meerdere verkopers en die verkopers worden met sterren beoordeeld. Dus je moet gewoon een verkoper zoeken die goede beoordelingen heeft.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat super lief en romantisch van jou, helaas ben ik echt totaal niet romantisch dus ik kan je niet echt helpen..
    Maar misschien kun je op Etsy rondkijken, daar zoek ik ook altijd mooie, persoonlijke cadeautjes.


    I was an angel living in the garden of evil