• Wat is er te doen in Arnhem? Mijn moeder en ik willen a.s. zaterdag met deze spoordeelwinkel naar Arnhem gaan om daar te genieten van een lekkere pain. (: Maar we vroegen ons zo'n beetje af wat er allemaal te beleven is daar.
    Oh, en heeft het een hema, want ik heb onderbroeken en beddegoed nodig. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je hebt daar een hele grote hema, dus een grote winkelcentrum. Het is super makkelijk te vinden vanaf het station en mensen zijn er altijd super beleeft. (centrum loop afstand nog geen eens 1km)

    Vlak bij het centrum ligt nog een hele leuke park (sonsbeek park) en deze is ook zeker waard om even te bezoeken. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arnhem had ooit een pepernotenwinkel. Maar die is nu weg. Ze hebben op zaterdag ook een fruitmarkt.

    Arnhem is best wel saai vind ik zelf

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 21:04 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben vorig jaar naar Arhem geweest en ik heb musea bezocht en onder andere ook dat dierpark Burgers Zoo, dat vond ik wel fijn ^^ Ik geloof dat ik daar ook een toren heb bezocht dat te maken had met 'een brug te ver'? Ik weet het niet meer zo goed. Ik herinner me wel dat ik op een marktje ben geweest (: oh en ik heb ook een tweedehandswinkel bezocht die gesetteld was in een kerk? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    Ik ben vorig jaar naar Arhem geweest en ik heb musea bezocht en onder andere ook dat dierpark Burgers Zoo, dat vond ik wel fijn ^^ Ik geloof dat ik daar ook een toren heb bezocht dat te maken had met 'een brug te ver'? Ik weet het niet meer zo goed. Ik herinner me wel dat ik op een marktje ben geweest (: oh en ik heb ook een tweedehandswinkel bezocht die gesetteld was in een kerk? :'D


    Als je naar Burgers Zoo gaat, vind ik echt dat je een hele dag moet gaan cause daar ben je wel een hele dag mee bezig. Het is super mooi en ook heel groot. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben er vrijdag nog geweest toevallig. Het is wel een leuke stad voor een paar uurtjes, maar ik vond wel dat er veel winkels waren waar je niets aan hebt (mobiel winkels etc) en wat leegstand. Zei mn moeder ook al, die kwam er regelmatig. Maar er zijn nog wel genoeg winkels om je te vermaken.

    Philip schreef:
    (...)

    Als je naar Burgers Zoo gaat, vind ik echt dat je een hele dag moet gaan cause daar ben je wel een hele dag mee bezig. Het is super mooi en ook heel groot. c':


    Ik heb geen flauw idee hoe lang wij daar hebben rondgehangen, maar wij zijn voor drie dagen naar Arnhem geweest, dus volgens mij ligt het daaraan (: Burgers Zoo is indeed heel impressionant.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Volgens iedereen die ik ken zit daar een Primark, maar mij spreekt Arnhem niet zo aan. Ik ga liever naar Eindhoven, is echt m'n favoriete shopstad geworden, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou ook nog eens naar Arnhem willen gaan. Ook om de brug te bezoeken fie een belangrijke rol had tijdens Market Garden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!