• Door gebeurtenissen word de kans steeds geoter dat ik zelf een EMDR therapie moet gaan volgen ofwel klikjestherapie. Gezien ik er echt heel erg tegen op kijk en bang voor ben vroeg ik me af of er iemand hier is die dit ook gehad heeft en die me er wat over wilt vertellen?

    Mocht je het liever niet online zetten mag mij altijd een pb gestuurd worden

    Alvast dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er zelf geen ervaring mee; maar het is volgens mij echt een hele goede methode. Persoonlijk lijkt het me minder erg als alles hardop te vertellen (vooral als dat niet je ding is/niet helft). In ieder geval, succes!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb er zelf geen ervaring mee; maar het is volgens mij echt een hele goede methode. Persoonlijk lijkt het me minder erg als alles hardop te vertellen (vooral als dat niet je ding is/niet helft). In ieder geval, succes!
    dankjewel. Mijn psycholoogheeft me al dingen uitgelegd enzo. En ik heb nog een vrie din die hetgehad heeft naar het lijkt me gewoon eng. Metname dat ik bij een alechte dag herinneren terug beleef enin een paniek aanval schiet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dankjewel. Mijn psycholoogheeft me al dingen uitgelegd enzo. En ik heb nog een vrie din die hetgehad heeft naar het lijkt me gewoon eng. Metname dat ik bij een alechte dag herinneren terug beleef enin een paniek aanval schiet.


    Maar als je daar uitkomt zul je dat niet meer hebben, daar moet je aandenken. Daar leef/werk je naar toe. Op het begin is het zwaar, maar alles is zwaar op het begin, daar moet je doorheen!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb eens iets gehad met lichtflitsjes enzo. Is dat hetzelfde?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Standal schreef:
    (...)