• Door gebeurtenissen word de kans steeds geoter dat ik zelf een EMDR therapie moet gaan volgen ofwel klikjestherapie. Gezien ik er echt heel erg tegen op kijk en bang voor ben vroeg ik me af of er iemand hier is die dit ook gehad heeft en die me er wat over wilt vertellen?

    Mocht je het liever niet online zetten mag mij altijd een pb gestuurd worden

    Alvast dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er zelf geen ervaring mee; maar het is volgens mij echt een hele goede methode. Persoonlijk lijkt het me minder erg als alles hardop te vertellen (vooral als dat niet je ding is/niet helft). In ieder geval, succes!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb er zelf geen ervaring mee; maar het is volgens mij echt een hele goede methode. Persoonlijk lijkt het me minder erg als alles hardop te vertellen (vooral als dat niet je ding is/niet helft). In ieder geval, succes!
    dankjewel. Mijn psycholoogheeft me al dingen uitgelegd enzo. En ik heb nog een vrie din die hetgehad heeft naar het lijkt me gewoon eng. Metname dat ik bij een alechte dag herinneren terug beleef enin een paniek aanval schiet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dankjewel. Mijn psycholoogheeft me al dingen uitgelegd enzo. En ik heb nog een vrie din die hetgehad heeft naar het lijkt me gewoon eng. Metname dat ik bij een alechte dag herinneren terug beleef enin een paniek aanval schiet.


    Maar als je daar uitkomt zul je dat niet meer hebben, daar moet je aandenken. Daar leef/werk je naar toe. Op het begin is het zwaar, maar alles is zwaar op het begin, daar moet je doorheen!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb eens iets gehad met lichtflitsjes enzo. Is dat hetzelfde?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Standal schreef:
    (...)

    Maar als je daar uitkomt zul je dat niet meer hebben, daar moet je aandenken. Daar leef/werk je naar toe. Op het begin is het zwaar, maar alles is zwaar op het begin, daar moet je doorheen!
    daar heb je gelijk in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tabai schreef:
    Ik heb eens iets gehad met lichtflitsjes enzo. Is dat hetzelfde?
    zou best kunnen . Het is zodat je ogen een slaap nabootsen door heen en weer te gaan met je ogen e daardoor zou je dingen kunnen verwerken die je niet verwertk hebt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil je niet bang maken, maar voor mij was het echt een hel en dingen werden er alleen maar erger door.
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik uiteindelijk ook weggegaan bij die psycholoog (om meerdere redenen), dus wellicht dat het aan haar vakdeskundigheid lag.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 17:38 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    je mag me er over pben als je vragen hebt, ik heb het /heb het gehad dus ik weet er wat ovder


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik werk al psychiatrisch verpleegkundige en heb heel veel patiënten gehad die deze behandeling kregen. Het is een heftige behandeling, die veel losmaakt, maar ontzettend goede resultaten boekt.


    I was an angel living in the garden of evil

    IrishNialler schreef:
    (...)zou best kunnen . Het is zodat je ogen een slaap nabootsen door heen en weer te gaan met je ogen e daardoor zou je dingen kunnen verwerken die je niet verwertk hebt


    Oja die heb ik dan ook gehad. Werkte bij mij totaal niet, helaas. Maar ik had ook echt geen klik met die vrouw en stond er niet zo voor open. Schoot regelmatig in de lach omdat het idioot voelde :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen