Dit sluit zo erg aan op mijn jarenlange headcanon dat het LJH-topic de digitale versie is van een dieptrieste bar waar alle stamgasten iedere dag klagen over hun leven en eens in de zoveel tijd iemand blij op de tafels danst en iemand eens in de zoveel tijd dronken van de tafel valt en idk, dat moest ik even kwijt. Enthousiasme. :')
Naam: Jip
Bijnaam: Ik geloof dat ik vrijwel iedere variatie op die naam wel eens ben genoemd, dus go wild, je kan hierbij eigenlijk niet de mist in gaan
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouw
Welke studie/baan: Nu nog vwo, maar hierna ben ik van plan om Creative Writing te studeren, dus ik denk dat dat 'm dan wordt?
Karakter: Ik ben een vrij aanwezig persoon en praat een hoop. Over het algemeen zijn dat allemaal positieve dingen, maar sommige mensen vinden dat na een tijdje nogal vervelend worden. :') O, en ik ben redelijk goed in out-of-the-box denken en ben daarom zelden echt veroordelend, maar dat heeft wel weer als gevolg dat ik vrijwel nul sociale grenzen heb en soms onderwerpen aansnijd die je normaal niet hoort aan te snijden, of te close wordt met mensen waar je niet close mee hoort te worden, of gewoon heel veel scheld terwijl je niet hoort te schelden (vooral dat laatste is een probleem, ik scheld een boel)
Uiterlijk: 1.80 M, aan de zware kant, draagt zelden dezelfde sokken, vrij kromme neus met een enkele sproet/moedervlek op het puntje, blauwe ogen, donkerblond haar
Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Go wild, met mij mag je eigenlijk alles wel doen
Wat wil je niet in je verhaallijn: Serieus, alles wat je wil
Vrienden op Q: Een boel mensen mag ik graag, maar van de mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven, denk ik dat ik het meest omga met/het best zou klikken met Fren, Qing en Froukje (en Natas, als ze besluit toch mee te doen?), maar vast ook wel een hoop andere mensen, als ik ze echt eens zou leren kennen. :'D
Extra: Geen idee of het iets toevoegt voor je, maar ik ben bi, dus wat eventuele romantische plotlijnen kan je alle kanten op. O, en ik haat sport met een passie.
[ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 15:11 ]
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.