Naam:
Iris (Schmitz)
Bijnaam:
Ik heb niet echt een bijnaam. Maar mijn zus Anna + mijn vriendinnen noemen me wel eens Regenboog. (Doe dit alleen als ik je echt mag of je me boos wil maken )
Leeftijd:
13
Geslacht:
Vrouw/Meisje
Welke studie/baan:
Ik zit in de tweede van de middelbare (gymnasium), en weet nog niet goed wat ik daarna ga doen. Maar ik ben geïnteresseerd in kunst en architectuur.
Karakter :
GOEDE EIGENSCHAPPEN
- Ik houd niet van over mezelf praten, dat vind ik arrogant klinken. Maar dus, bescheiden (Oké ik klink echt arrogant als ik dat zeg.)
- Heel veel mensen zeggen altijd dat ik strategisch ben, maar daar twijfel ik zelf vaak aan
- Ik vind dat ik zelf goed kan tekenen
- Ik zing altijd/overal, en als het kan dans ik er ook nog bij. En ik vind het nog best goed ook.
- Optimistich
- Altijd eerlijk (Ik kan niet liegen )
- Enthousiast
- Betrouwbaar
- Ik leer snel en graag
- Creatief
- Geduldig
- Sympathiek
- Ontspannen
SLECHTE EIGENSCHAPPEN
- Chaotisch
- Slecht in opruimen
- Stuiterbal (Iemand die te vol zit met energie)
- Stresskip (Af een toe)
- Extreem brutaal
- Gesloten
- Afwachtend
- Te perfectionistisch
- Onzeker
Uiterlijk:
Ik heb steil donkerbruin haar dat valt tot op de helft van mijn rug. Ik ben ongeveer 1.67 meter. Veel mensen noemen mij slank, maar ik ben eerder mager. Mijn wenkbrauwen zijn lichtbruin en vrij dun en mijn ogen zijn helderbruin. Mijn huid is lichtbruin. Ik draag altijd een spijkerbroek en een shirt. Als het kan trek ik altijd mijn sokken uit, en draag heel vaak een pet achterstevoren. En ik draag nooit make-up.
Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn:
Ik houd ongelooflijk veel van de Griekse Mythologie (Ik heb er samen met mijn vriendin Miki een website over gemaakt: http://unicornlover.wix.com/de-griekse-goden), daar wil ik veel over in terug zien komen (ik bedoel hiermee de griekse mythologie). Ik ben een enorme boekenfanaat: dat wil ik ook graag zien
Wat wil je niet in je verhaallijn:
Romantische dingen. Ik haat liefde. En ik wil niks, maar dan ook NIKS met make-up te maken hebben, of iets anders meisjesachtigs.
Vrienden op Q:
Ilse: Chlorisse
Sam: Samanthablaze
Anna: Annabeth_Chase
Emma: Moon_Girl
Marijn: Marijn_Faith
Bente: HAMILTON
Loek: LordFantasy
Extra:
Ik ben allergisch voor katten, maar houd er ongelooflijk veel van. Ik ben ook allergisch voor paarden, maar dat maakt mij vrij weinig uit. Ik ben totaal niet meisjesachtig.
Ik gebruik heel vaak de woorden: pestkop, helemaal mooi. En ik houd van kersen.
Ik ben een enorme fan van: Percy Jackson, The Kane Cronicles, The Hunger Games en Warrior Cats.
[ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 18:30 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 4 aug 2016 - 17:19 ]
(This signature is removed for copyright infringement)