Afgelopen januari is mijn laptop kapot gegaan. Ik wilde hem open maken maar omdat mijn laptop scherm heel dun is kwam er een barst in, ik had touchscreen op mijn laptop met als resultaat dat het scherm op hol sloeg. Een nieuw scherm kost 999,99 euro en zo duur was mijn laptop niet eens. Er zat dus niks anders op dan een nieuwe laptop kopen. We hadden het terug gevraagd aan de verzekering maar ik krijg niks ervan terug.
Zelf werk ik niet, ik heb het wel lang gedaan maar op dit moment heb ik het te druk met sport en school dat ik er geen tijd voor heb. Hierdoor heb ik ook geen geld voor een laptop. Omdat ik wel een laptop nodig heb voor school hadden mijn oduers beloofd een nieuwe laptop te kopen voor mij als vervroegd verjaardagscadeau. Alleen mijn ouders hebben hier niet zoveel haast mee want ze hebben nog niet eens verdiept in een nieuwe laptop.
Als tijdeljk alternatief werk ik niet met een tablet met een bijgekocht toetsenbord, alleen dit werkt voor geen meter. Als ik iets wil printen met ik het altijd eerst door sturen naar een computer en daar nog alles aanpassen omdat mijn bestanden altijd verschuiven. Nu heeft mijn shift knop het ook nog een begeven op het toetsenbord waardoor ik eigenlijk nog meer gefrustreerd ben en nog meer verlang naar mijn laptop.
Al met al ben ik heel erg gefrustreerd en geirriteerd.
Oke, doei.
"Ignite, my love. Ignite."