• Ik heb het helemaal gehad met dat tering wijs van die kut zusje. (6)
    Telkens moet ze negatief doen tegen mij. Als zij een kut dag heeft. En ze steelt ook nog mijn spullen die Ik zelf met mijn eigen geld had gekocht.
    Als ik mijn eigen spullen terug pak van haar. Gaat ze heel dom zitten te lullen van: ‘’Jij hebt mijn spullen gepakt je geeft het nu terug anders steel ik meer.’’
    En ze probeert me ook nog belazen van .’’Als je dat niet geeft zal je dit ook nooit meer zien. ‘’

    Dat ziekelijke tering wijf. Ik kan mijn eigen spullen niet eens op mijn kamer zetten, want dan gaat dat tyfus wijf met haar achterlijke plan me dwarst bomen.
    Ze is echt een ziekelijk kind. Dat doet ze niet alleen ze doet nog meer en wilt nog meer dingen in staat doen.
    Ik zat een keer op de computer en toen kwam dat mens, en zei op een onbeleefd en boze manier schreeuwend tegen mij. ‘’Ik moet iets zoeken opstaan nu!.’’
    En als ik zal zeggen dat ze het vriendelijk met zeggen, dan gaat ze om hulp sneeuwen en krijg ik problemen. En dan gaat ze ook nog lullen dat ik haar niet wilt helpen.

    Een in het openbaar ging ik alleen even weg bij de snoepautomaat om iets te kopen, toen ik terug was. Moest dat wijf tegen me te gaan, omdat ik even weg was en ik te egoïstisch was.
    Ze zei dat ik de chocola moet delen, maar dat wou ik niet. Als mensen zo naar tegen me gaan doen ben ik niet van plan om iets te gaan delen, wat ik zelf gekocht hebt.

    Die avond ging ze wraak nemen op mij.
    Ze had mijn bed nat gemaakt. En paar kleine spulletjes van mijn kamer gesloopt.
    Ik zei wat ze deed in mijn kamer, maar mijn zusje ontkende het. En toen kreeg ik problemen en kreeg ik een standje van: ‘’Ja mag niemand de schuld geven!! Dat boeit me niet je geeft niet zomaar mensen de schuld. Maak meteen je bed schoon en ga slapen!!’’
    Dat tering wijf was er ongestraft mee weg gekomen.
    Maar paar jaar geleden gaf ze mij wel de schuld, dat ik haar zogenaamde badpak voor zwemles had geknipt. En kreeg wel de schuld van iets dat ik totaal niet gedaan had. Ik had nog nooit badkleding geknipt. Later ging iemand bij ons logeren. En ze wilde een spelletje spelen, maar daar had ik geen zin in. En ze ging me dreigen en dwingen van: ‘’Je gaat wel mee doen, want anders doen ik hetzelfde wat ik ooit gedaan heb bij je kamer.’’
    En ze zei ook een keer van:
    ‘’Ik kan je kamer ook tot een hele hel maken. Ik sloop en verwoest echt alles in je kamer en ik teken ook iets op de muren en verscheur echt alles wat je gemaakt heb of gekocht. En op de muur zal dan welterusten loser staan. Dus doe mij iets ergs aan en dan gebeurd er dat.’’


    nobody say it was easy

    Wow, dit klinkt echt zo erg als mijn zusje, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geardon schreef:
    Ik heb zo'n vermoeden dat dit een prank is.


    Niet om gemeen te doen ofzo


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vraag om een slot


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Inderdaad een slot vragen. En anders gewoon je ouders laten zien dat iets wat gestolen is in haar kamer ligt of hen laten voelen dat het bed nat is. Lijkt me niet dat ze dan denken dat je het zelf hebt gedaan.

    En misschien ook een beetje op je taalgebruik letten. Als jij je zusje altijd zo noemt dan kan ik me voorstellen dat dat alleen maar een negatieve invloed heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.