• Ik heb het helemaal gehad met dat tering wijs van die kut zusje. (6)
    Telkens moet ze negatief doen tegen mij. Als zij een kut dag heeft. En ze steelt ook nog mijn spullen die Ik zelf met mijn eigen geld had gekocht.
    Als ik mijn eigen spullen terug pak van haar. Gaat ze heel dom zitten te lullen van: ‘’Jij hebt mijn spullen gepakt je geeft het nu terug anders steel ik meer.’’
    En ze probeert me ook nog belazen van .’’Als je dat niet geeft zal je dit ook nooit meer zien. ‘’

    Dat ziekelijke tering wijf. Ik kan mijn eigen spullen niet eens op mijn kamer zetten, want dan gaat dat tyfus wijf met haar achterlijke plan me dwarst bomen.
    Ze is echt een ziekelijk kind. Dat doet ze niet alleen ze doet nog meer en wilt nog meer dingen in staat doen.
    Ik zat een keer op de computer en toen kwam dat mens, en zei op een onbeleefd en boze manier schreeuwend tegen mij. ‘’Ik moet iets zoeken opstaan nu!.’’
    En als ik zal zeggen dat ze het vriendelijk met zeggen, dan gaat ze om hulp sneeuwen en krijg ik problemen. En dan gaat ze ook nog lullen dat ik haar niet wilt helpen.

    Een in het openbaar ging ik alleen even weg bij de snoepautomaat om iets te kopen, toen ik terug was. Moest dat wijf tegen me te gaan, omdat ik even weg was en ik te egoïstisch was.
    Ze zei dat ik de chocola moet delen, maar dat wou ik niet. Als mensen zo naar tegen me gaan doen ben ik niet van plan om iets te gaan delen, wat ik zelf gekocht hebt.

    Die avond ging ze wraak nemen op mij.
    Ze had mijn bed nat gemaakt. En paar kleine spulletjes van mijn kamer gesloopt.
    Ik zei wat ze deed in mijn kamer, maar mijn zusje ontkende het. En toen kreeg ik problemen en kreeg ik een standje van: ‘’Ja mag niemand de schuld geven!! Dat boeit me niet je geeft niet zomaar mensen de schuld. Maak meteen je bed schoon en ga slapen!!’’
    Dat tering wijf was er ongestraft mee weg gekomen.
    Maar paar jaar geleden gaf ze mij wel de schuld, dat ik haar zogenaamde badpak voor zwemles had geknipt. En kreeg wel de schuld van iets dat ik totaal niet gedaan had. Ik had nog nooit badkleding geknipt. Later ging iemand bij ons logeren. En ze wilde een spelletje spelen, maar daar had ik geen zin in. En ze ging me dreigen en dwingen van: ‘’Je gaat wel mee doen, want anders doen ik hetzelfde wat ik ooit gedaan heb bij je kamer.’’
    En ze zei ook een keer van:
    ‘’Ik kan je kamer ook tot een hele hel maken. Ik sloop en verwoest echt alles in je kamer en ik teken ook iets op de muren en verscheur echt alles wat je gemaakt heb of gekocht. En op de muur zal dan welterusten loser staan. Dus doe mij iets ergs aan en dan gebeurd er dat.’’


    nobody say it was easy

    Dat is echt ziekelijke gedrag.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Dat probleem herken ik, en toen heb ik een slot op mijn deur gekregen. Problem solved. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik snap dat je kwaad bent, maar eerlijk gezegd irriteerde je woordenschat me mateloos tijdens het lezen. Iets beleefder mag wel.

    Kan je zoals Ellaria zei inderdaad geen slot op je deur doen? Of je ouders echt duidelijk maken dat het probleem bij haar ligt en niet bij jou? Als laatste (drastische) maatregel kan je natuurlijk altijd ergens een camera in je kamer verstoppen en dan heb je het op film staan als ze weer zoiets doet.


    The soul needs autumn.

    Oké, wat belachelijk. Kan je dit niet met je ouders bespreken? Of desnoods met een vertrouwenspersoon van school als praten met je ouders niet werkt?


    26 - 02 - '16

    Dit is best belachelijk...


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    EvilDaughter schreef:
    Dit is best belachelijk...


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    saorsa schreef:
    Ik snap dat je kwaad bent, maar eerlijk gezegd irriteerde je woordenschat me mateloos tijdens het lezen. Iets beleefder mag wel.

    Kan je zoals Ellaria zei inderdaad geen slot op je deur doen? Of je ouders echt duidelijk maken dat het probleem bij haar ligt en niet bij jou? Als laatste (drastische) maatregel kan je natuurlijk altijd ergens een camera in je kamer verstoppen en dan heb je het op film staan als ze weer zoiets doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Flowerpowers schreef:
    Dat is echt ziekelijke gedrag.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    saorsa schreef:
    Ik snap dat je kwaad bent, maar eerlijk gezegd irriteerde je woordenschat me mateloos tijdens het lezen. Iets beleefder mag wel.

    Kan je zoals Ellaria zei inderdaad geen slot op je deur doen? Of je ouders echt duidelijk maken dat het probleem bij haar ligt en niet bij jou? Als laatste (drastische) maatregel kan je natuurlijk altijd ergens een camera in je kamer verstoppen en dan heb je het op film staan als ze weer zoiets doet.


    Blij dat ik niet de enige was die zich irriteerde aan het taalgebruik..
    Ik sluit me hierbij aan.
    Ouders zijn bijna altijd voor reden vatbaar, zolang jij dat ook bent.
    En harde bewijzen regelen is een goed idee!

    Hoe oud is je zusje als ik vragen mag?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Blij dat ik niet de enige was die zich irriteerde aan het taalgebruik..
    Ik sluit me hierbij aan.
    Ouders zijn bijna altijd voor reden vatbaar, zolang jij dat ook bent.
    En harde bewijzen regelen is een goed idee!

    Hoe oud is je zusje als ik vragen mag?


    You are my piece of paradise.

    Ik zou inderdaad ook een slot vragen aan mn ouders, en anders een camera verstoppen.


    Treat people with kindness

    Dat soort mensen zijn de reden dat ik een keer proces verbaal krijg, of erger. En een slot op de deur van je kamer om dr buiten te houden is inderdaad een goed idee ;o sterkte zeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe oud is je zusje? En is ze jonger dan jij? Jongere zusjes moeten weten wie de baas is. :Y) Niet dat de mijne wel naar me luisteren.

    Maar even serieus, ik zou gewoon een slot op je kamer doen en hopen dat je zusje wat normaler gaat doen naarmate ze ouder wordt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb ook bijna zo'n zusje, niet zo dramatisch maar ik herken het wel. Vooral dat ontkennen is echt vreselijk - ze heeft een keer een tekening van me kapot gemaakt en dan ontkennen - terwijl ze de enige was in de kamer en ik niet in kaboutertjes geloof die ze de schuld kan geven. Echt belachelijk gedrag.

    Maar ja een slot zou kunnen helpen. En inderdaad een camera kan ook veel doen.


    obsessive rage

    Ik heb zo'n vermoeden dat dit een prank is.


    Niet om gemeen te doen ofzo


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!