• ...Viool te gaan spelen!

    Ik ben een enorm fan van alles Keltisch en de Keltische viool vind ik zo'n bijzonder mooi instrument! Daar wordt ik altijd enorm vrolijk van! Ik had er vaker over na gedacht, vooral als ik nar Celtic woman zat te luisteren en daarna vergeet ik het weer door de dagelijkse stress enzo. Maar na een maand schiet het dan weer door mijn hoofd heen en dan zit ik te denken, wat als ik het niet doe, dan is het wel mooi een gemiste kans.
    Zelf ben ik echter niet een muzikaal persoon, want ik heb nog nooit een instrument gespeeld, maar ik heb wel ritme en kan dansen en wat zingen. Maar viool zou een heel moeilijk instrument zijn, heb ik begrepen. Iemand die dit speelt en tips heeft voor een 20 jarige die het misschien wel een kans wil geven?
    En welke viool jij dan het beste vind of welk muziekboek, noem maar op! Ik ben er wel nieuwsgierig naar!



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Histoire schreef:
    Ik speel geen viool, maar wel cello. Dus ik weet niet of je iets aan mij hebt of niet, maar als ik je ergens mee kan helpen (strijken, posities, vingerzettingen, muziekstukken instuderen), de snaren liggen wel anders en zijn bij een viool in kwarten gestemd ipv in kwinten, maar er is wel het één en ander gelijklopend. Dus je mag me altijd contacteren. :'D
    En daarnaast, maak je maar geen zorgen over al dan niet een muzikaal persoon zijn, want muziek is echt iets wat iedereen kan leren. Ga er zeker voor! (:


    Bam! Mijn mede celliste. Ik speel dus ook cello. ^^ Maar ik kan je zeggen dat violen geweldig zijn. Als ik ooit genoeg geld heb, ga ik mij ook een viool kopen/huren, want al sinds ik in een strijkersorkest heb gezeten wil ik graag viool spelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)


    Bam! Mijn mede celliste. Ik speel dus ook cello. ^^ Maar ik kan je zeggen dat violen geweldig zijn. Als ik ooit genoeg geld heb, ga ik mij ook een viool kopen/huren, want al sinds ik in een strijkersorkest heb gezeten wil ik graag viool spelen.


    Hahaha wat een muzikale talenten hier! Heb je Lindsey Stirling wel eens gezien? Zij is echt een viool inspiratie! Damn!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha wat een muzikale talenten hier! Heb je Lindsey Stirling wel eens gezien? Zij is echt een viool inspiratie! Damn!


    Inderdaad! Zij is echt goed. Net als The Piano Guys.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt