• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.


    Extra: Niet getreurd als je niet alle paaseitjes kunt vinden.. Bekijk het positief: Je hebt nog een hele week om te zoeken! En anders heb je het geprobeerd. Met dank aan Gandhi haar photoshopskills.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2016 - 13:55 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gandhi schreef:
    (...)

    Hahahaha, you're a genius. :'D


    Je hebt m'n droom waar gemaakt, ik heb altijd ghandi willen trots maken :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bast schreef:
    (...)

    +54 voor mij D:


    vergeet mij niet.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Saltzman schreef:
    (...)

    Je hebt m'n droom waar gemaakt, ik heb altijd ghandi willen trots maken :3


    Mahatma is proud of you!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ieamnd met de nummers 9-10-27-31-33-45-59-61-62-54-53-52-68-72-73-76-77


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gandhi schreef:
    (...)

    Mahatma is proud of you!


    Wat zei ghandi toen zijn moeder zijn hoed afpakte?


    Thats Ma hat ma.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik heb ze gestuurd. Als iemand 41 wil, ik geef gratis weg via pb. :Y)

    Daar zeg ik geen nee tegen. ;$


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Wat zei ghandi toen zijn moeder zijn hoed afpakte?


    Thats Ma hat ma.


    Rick, jongen, kan hij nog flauwer? :W Hij is wel fantastisch, though hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja ;') Ik ga denk ik maar even pauze houden voordat ik paranoïde word;')


    Serieus, ik was daarnet een reactie op fb aan het editen en toen dacht ik voor een moment dat ik misschien een paasei ging krijgen. :V


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gandhi schreef:
    (...)

    Rick, jongen, kan hij nog flauwer? :W Hij is wel fantastisch, though hahaha.

    Doe er dan wat peper en zout bij :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik kan niet meer verder


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Guys weet je hoe dom jullie bezig zijn? Als zeg maar iedereen elkaar alle eieren doorverklapt, dan heb je gewoon die prijs straks met 200 man te delen. Nou gefeliciteerd met je halve credit ! Hahahaha xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Doe er dan wat peper en zout bij :Y)


    Hey pap wat doe je hier op Q?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Guys weet je hoe dom jullie bezig zijn? Als zeg maar iedereen elkaar alle eieren doorverklapt, dan heb je gewoon die prijs straks met 200 man te delen. Nou gefeliciteerd met je halve credit ! Hahahaha xD


    Het gaat mij niet om de credits, maar dat we samen maar veel lol mogen hebben zo.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Saltzman schreef:
    Guys weet je hoe dom jullie bezig zijn? Als zeg maar iedereen elkaar alle eieren doorverklapt, dan heb je gewoon die prijs straks met 200 man te delen. Nou gefeliciteerd met je halve credit ! Hahahaha xD

    Het gaat om de gezelligheid! Tenminste voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Overigens kwam ik zojuist dit tegen:



    Oepsie. (Aanklikken om te vergroten)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 15:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?