• Heel erg bedankt allemaal!!

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 15:33 ]

    Ik wilde graag de enquête invullen, maar ik ben van België dus mijn provincie staat er niet bij. (:


    The soul needs autumn.

    Gedaan! Ik heb wel wat moeten "liegen" bij de provincie, want ik woon in België. ^^ Ik heb dus ook de studierichting aangepast naar de Nederlandse tegenhanger. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ingevuld (:

    Negasonic schreef:
    Ingevuld (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Gandhi schreef:
    Gedaan! Ik heb wel wat moeten "liegen" bij de provincie, want ik woon in België. ^^ Ik heb dus ook de studierichting aangepast naar de Nederlandse tegenhanger. (:



    Oh ja dat is natuurlijk waar ook, ja ik kan helaas niet ook alle Belgische dingen onderzoeken, dat is namelijk zoveel werk haha! In elk geval heel erg bedankt!

    En iedereen die m nog meer ingevuld heeft ook! Xx

    Ik heb hem voor je ingevuld! Verder kan ik je niet helpen, want ik heb er zelf geen ervaring mee. Nette enquête in ieder geval! (:


    She's imperfect but she tries

    Ik ben lief geweest.

    Thanks allemaal, jullie zijn geweldig!

    Ingevuld!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ingevuld!


    Super bedankt!

    Ik heb hem ook ingevuld !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik heb hem ook ingevuld !


    ♥ Dankje

    Ingevuld! Maar ook ik ben van België en heb een 'random' provincie genomen haha (:

    Nog succes met je onderzoek!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    Ingevuld! Maar ook ik ben van België en heb een 'random' provincie genomen haha (:

    Nog succes met je onderzoek!


    Haha is prima hoor! Dankjewel X

    Ik heb hem ook ingevuld!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso