Hallo allemaal!
Ik ben sinds bijna 1 jaar fanatiek scrapbooker
(Fotos "versieren" en zo een mooi album maken)
Zijn er meer mensen die dit doen?
X
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Scrapbookers?
Scrapbookers? - Creativiteit
-
9 maart 2016 - 22:159 maart 2016 - 22:21
Meeen dat zou ik tijdens mijn vakantie moeten doen. Wat voor boek neem je daarvoor? Gewoon een willekeurig fotoboek?
No growth of the heart is ever a waste
9 maart 2016 - 22:27HANAYA schreef:
Meeen dat zou ik tijdens mijn vakantie moeten doen. Wat voor boek neem je daarvoor? Gewoon een willekeurig fotoboek?
Ik gebruik deze (http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3DScrapbook&fh_sort=-_match_rate%2Cpnl_stockavailability%2C-%24standaardranking_cocktail&fh_modification=&fh_secondid=pnl_14660064) van hema!
Maar er sijn ook hele dure (scrobby/scrapdelight)!9 maart 2016 - 22:30Ik!
26 - 02 - '16
9 maart 2016 - 23:00Ikke! Ik heb al twee dummies vol en een flink aantal halfvol ^^
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso
9 maart 2016 - 23:46Dat heb ik wel ooit gedaan, maar dat was echt in het verleden. Moet ik echt weer eens oppakken.
Don't walk. Run, you sheep, run.
10 maart 2016 - 9:0310 maart 2016 - 9:19LTBL schreef:
(...)
Leuk! Wat voor boeken/albums gebruik jij?
Momenteel heb ik er een uit Oostenrijk, gekocht tijdens de vakantie en normaliter boeken van de Pipoos, als die ze nog hebben.26 - 02 - '16
10 maart 2016 - 9:45Ik ben er eentje voor mijn vriend aan het maken. Ik schiet er alleen niet echt mee op.
"Ignite, my love. Ignite."
12 maart 2016 - 14:41Sail schreef:
(...)
Momenteel heb ik er een uit Oostenrijk, gekocht tijdens de vakantie en normaliter boeken van de Pipoos, als die ze nog hebben.
Wat leuk!12 maart 2016 - 14:45Even vraagje tussendoor: wat voor foto's/aantekeningen plak je hier dan in? Wat vinden jullie er leuk aan?
Slightly drunk.
12 maart 2016 - 14:55Ik heb al een heel mandje vol met dingen die ik in zo'n boek wil plakken, maar ik ben bang dat als ik een boek koop, ik het niet ga gebruiken.
Hoe groot zijn jullie boeken? A4 formaat of groter?And don't forget, Elvendork! It's unisex!
13 maart 2016 - 22:39Progression schreef:
Even vraagje tussendoor: wat voor foto's/aantekeningen plak je hier dan in? Wat vinden jullie er leuk aan?
Ik heb 1 boek van december (december daily)
1 boek van mijn vriend en mij
1 boek voor elke week (project life)!
Ik vind get leuk om creatief bezig te zijn en ik hou van herinneringen! Perfecte combinatie13 maart 2016 - 22:39JamesPotter schreef:
Ik heb al een heel mandje vol met dingen die ik in zo'n boek wil plakken, maar ik ben bang dat als ik een boek koop, ik het niet ga gebruiken.
Hoe groot zijn jullie boeken? A4 formaat of groter?
Gewoon beginnen! Bij de hema heb je 3 verschillende grotes voor €7 max dacht ik!