• Aandacht XD En nu wil ik dat jullie blijven lezen en dan ga ik jullie hypnotiseren sodat jullie doen wat ik zeg! okay? okay!

    Nou , mijn nieuwe serie gaat duss over geestjes en jullie MOETEN hem maken ,en anders stuur ik de strijkijzer op je af en die heeft mij vannogtend ookal auwa gedaan_x3 Ja mensjes ,dat was de 1ste en laatste keer dat ik heb gestrijkt XD But waar gaat mijn serie over??

    Isabeau woont zoalang ze zich al kan herrineren in een oud huis ergens in een dorpje Cherry Hill.
    ze woont daar met haar 5-jarige zusje Haylin en haar oma. Isabeau weet dat het huis niet alleen bewoont word door hun ,maar ook door geesten.
    Ze ziet ze soms in spiegels ,en weet wat ze kunnen doen. Toch is ze niet bang.. Ze is er immers mee opgegroeit. Als haar oma komt te overlijden verandert er veel voor Isabeau en Haylin. Op papier bestaan de meisjes niet dus blijven ze met zn 2en in het huis wonen. Een hele klus voor een 13jarig meisje zoals Isabeau om voor het huishouden en haar jongere zusje te zorgen. Als de geesten steeds meer mensen pijn doen kan Isabeau niks anders dan toekijken. Dan komen er 2 broers naar cherry Hill.
    Geestenjagers..
    Maar wat als 1 van de 2 geestenjarig Isabeau's vader blijkt te zijn??


    En jaa ik kijk naar supernatural ,Das leuk =D


    [/hynotiseerd] MAAKEN (A)


    Crack a bottle

    En daar kom je nu mee? ><
    Ik moet net weg! xD
    Wil je ff de link in me gastenboek proppen?
    Dna maakt Say hem morgen na sgol wel even! (a)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Say , dat sei ik jou laatst ookal_x3
    But ik drop hem wel even

    EN HIJ HEET AL 2 HELE DELEN WEZENS! en 1 lezer(A)


    Crack a bottle

    http://www.quizlet.nl/quiz/244432/ghost-reflection-1/
    en dat is de link van deel 1 (A)


    Crack a bottle

    Ik lees hem wel.

    Wauw.
    ik vind hem echt goed
    ga snel verder alsjeblieft
    en krijg ik dan een berichtje? [á] of zal ik ff aboneren?